خادمیاران رضوی خیرین گمنام هستند/تحقق وعده رئیس جمهور منتخب دربحث مبارزه با فساد مطالبه مردمی است

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه کمک ۲۱۳ میلیارد تومان خادمیاران رضوی در این سالهاشایسته تقدیر است، گفت:امام رضا (ع) به کرامت انسانی توجه ویژه داشت، امروز هم خادمانش خیرین گمنام باختیار هستند درس کرامت انسانی می‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمد باقر محمدی لائینی» عصر امروز(یکم تیر) دراجتماع خادمیاران رضوی که با حضور کاروان زیر سایه ی خورشید در محوطه امام زاده یحیی(ع) ساری برگزار شد، ضمن تبریک به‌مناسبت میلاد نور سالروز خجسته میلاد امام هشتم (ع)، بیان کرد: حضور باشکوه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح صورت گرفته و برگزیدن رئیس جمهور منتخب دستاورد خدمت و نوکری همین بارگاه بوده، افتخار آیت الله رئیسی خدمت‌گزاری ملک آستان امام رضا (ع) است که قطعا از این رهگذر شایسته این موهبت شدند.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران افزود:‌قطعا یکی از عیدی‌هایی که امام هشتم (ع) به ما داد همین انتخابات است، مردم مازندران در این اوضاع کرونایی حضور  بالای ۶۰ درصدی در انتخابات بهم رساندند، آرای شهرستان ساری در انتخابات این بار از مرز ۲۰۰ هزار نفر گذشت.

حجت الاسلام محمدی لائینی تصریح کرد: باوجود تلاش دشمن با راه‌اندازی یک سوتبلیغاتی و راه انداختن بحث در فضای مجازی و داخلی و همچنین مشکل معیشت و اقتصادی که مردم را آزرده کرده و همچنین برخی از اختلالات که در صندوق‌های آرا پیش آمده، دشمن انتظار نداشت که مردم حضوری اینچنین پرشور داشته باشند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: فرد منتخب کاملا در جربان انقلاب است امیدواریم با مدیریت کارآمد دنبال حل مشکلات باشد و همانطوری که وعده داده مبارزه با فساد و مبارزه با مفسد را عملی کند، بنده در پیام تبریک هفت توصیه را خطاب به آیت الله رئیسی ارائه دادم.

 

این مسئول ادامه داد: اولینش این است که این وعده‌ای که داده میثاقی از جانبش به مردم است، که علت اصلی هجرت خود از قوه قضاییه به قوه مجریه را همین مطرح کرد که آنجا مبارزه با مفسد بود اینجا مبارزه با فساد است این همان میثاقی است که باید در اولویت باشد.

 

وی همچنین اظهار کرد: بنده از شبکه نورانی خادمیاران که در ارتباط با آستان قدس رضوی در مازندران در شکل کانون‌های رضوی در شبکه خادمیاری استان مازندران کمال تقدیر را دارم و خدماتشان را ارج می‌نهم.

حجت الاسلام محمدی لائینی خاطرنشان کرد: ما باید پیام گفتار و رفتار امام هشتم را دریافت کنیم، این امام رئوف پیام دارد، اینکه فقط امام را به رافت بستاییم و خودمان هم رحم و رافت نداشته باشیم پیام را دریافت نکردیم پس باید نسبت به خودمان با مهر و رافت رفتار کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران عنوان کرد: ۲۱۳ میلیارد تومان از آغاز ۱۳۹۸ تا پایان خرداد ۱۴۰۰ ، این آستان به مردم و اقشار نیازمند کمک کرد، کم رافت و خدمتی نیست، این امام را خوشحال می‌کند یا اینکه هر روز به زیارتش برویم!!! اینکه همسایه و فامیل نزدیک ما به نان شب محتاج باشد و بی‌تفاوت باشیم صحیح است؟

 

این مسئول بیان کرد: ما از همینجا می‌توانیم نوکر و خدمت‌گزار امام رضا (ع) باشیم نیازی نیست در مشهد خادمی کنیم، رافت امام را باید در زندگی نشان بدهیم، حضرت مردم را به سمت توحید و فاصله گرفتن از شرک دعوت می‌کند، نباید مغلوب قدرت شیاطین شویم.

 

وی تاکید کرد: خط اصیل انقلاب ستیز با استکبار و رویایی با قدرت‌های طاغوتی است، مبارزه با قدرت استکباری همواره مورد تاکید حضرت امام رضا (ع) بود، متاسفانه عده‌ای برای دو تابعیتی شدن و گرین کارت گرفتن سر و دست نمی‌شناسند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی اذعان کرد: پیام این است که بزرگترین علاج همه دردهای جامعه بشری اخلاص و توحید است، پیام امام هشتم (ع) این است که حرف مردم باید مستند باشد، امروز در فضای مجازی هر پیامی را بدون توجه به محتوا بازارسال می‌کنند، فکر می‌کنند توحید دارند، دین اسلام قبل از هر چیزی دین ولایت‌محور است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: اینکه عملا در مسیر ائمه اطهار و ولایت باشیم صحیح است، امام رضا (ع) به کرامت انسانی توجه ویژه داشت، امروز هم خادمانش خیرین گمنام باختیار هستند درس کرامت انسانی می‌دهند، ضامن آهو درس محیط‌زیست و رحم به حیوانات می‌دهد‌.

 

این مسئول در پایان با تاکید بر دریافت پیام از سیره رفتاری امام هشتم (ع) در زندگی، یادآور شد: با توجه به اینکه بسیاری از امامزاده‌ها که به عشق حضرت آمدند و برایمان مقدس هستند، در صورت نصب چترهای خدمت در آستان این امامزادگان توسط شبکه نورانی خادمیاری اقدامی درخور و مناسب این مکان‌ها است‌.

کد خبر 1069300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha