تلاش اصناف موجب ایستادگی و پویایی اقتصاد ایران است

خادمی با گرامیداشت روز اصناف، گفت: تلاش اصناف موجب ایستادگی و پویایی اقتصاد ایران است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» امروز در پیامی ضمن تبریک روز اصناف، گفت: همکاری و حمایت های مالی اصناف همواره باعث دلگرمی مردم بوده و در نوع خود قابل تقدیر است.

 

استاندار لرستان در این پیام افزوده است: تلاش توام با اخلاص در عمل از مهمترین ویژگی های کسب روزی حلال توسط کسبه، بازاریان و تمامی زیر مجموعه های اصناف است.

 

همچنین افزوده شده است: یاری رساندن به نظام مقدس جمهوری اسلامی در برهه‌های مختلف و حساس موجب ایستادگی و پویایی اقتصاد ایران و عدم وابستگی به اجانب را در پی داشته است.

 

استاندار لرستان در این پیام می‌افزاید: براستی در دوران پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی همکاری و حمایت های مالی اصناف همواره باعث دلگرمی مردم بوده و در نوع خود قابل تقدیر است، به خصوص در ایام کرونا علی رغم همه محدودیت ها و تعطیلی بازار و رکود اقتصادی، همکاری اصناف محترم با دولت سبب شد کمترین آسیب از ناحیه این بیماری منحوس به سلامت اقتصاد کشور وارد آید.

 

خادمی افزوده است: اینجانب ضمن تبریک روز اصناف به تمامی کسبه، بازاریان و صنوف استان لرستان، سربلندی و توفیق روزافزون را از درگاه خداوند متعال برای ایشان خواستارم.

کد خبر 1069344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha