بیمارستان امام خمینی(ره) با محوریت خدمات درمانی به ایثارگران احیاء می شود

رستمیان با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به جامعه ایثارگران استان البرز گفت: بیمارستان امام خمینی(ره) با محوریت خدمات درمانی به ایثارگران احیاء می شود.

« سلیمان رستمیان » در جریان بازدید از بیمارستان امام خمینی(ره) که به مناسبت دهه کرامت با همراهی عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام شد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: هدف از این بازدید بررسی وضعیت بیمارستان با هدف خدمت رسانی بهتر به ایثارگران و حل مشکلات درمانی آنان است. 

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: ظرفیت ویژه خدمات دهی به منظور حفظ کرامت خانواده شهداء و ایثارگران از جمله مسائلی است که با محوریت خدمات دهی بیمارستان مورد تأمل اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز است. 

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به خانواده شهداء و ایثارگران بیان کرد: تمامی اهداف و امکانات اجرایی و بیمارستانی بیمارستان امام خمینی(ره) به منظور خدمت رسانی به بحث درمان ایثارگران بسیج می شوند. 

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز خاطرنشان کرد: خدمت رسانی به جامعه ایثارگران از جمله برنامه های و اقداماتی است که در این رابطه اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز نسبت به آن اهتمام دارد. 

 

 

کد خبر 1069410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha