​برنامه های کتابخانه هدی برای تابستان ۱۴۰۰

کتابخانه هدی فرهنگسرای قرآن با ساعات فعالیت جدید و تولید ۵ محصول جدید فرهنگی در خدمت همشهریان عزیز است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای قرآن، کتابخانه هدی این فرهنگسرا با توجه به آغاز فصل تابستان و به منظور ترویج فرهنگی کتابخوانی تولید محصولات فرهنگی مجازی در بخش غیرحضوری و همچنین در بخش حضوری آماده سازی بخش امانت دهی کتاب را در طول هفته ، برای ورود مخاطبین مهیا کرده است.

تولید 5 محصول فرهنگی در قالب پادکست ، فتوکلیپ، موشن گرافی و عکس نوشته با عناوین قصه های خوب ، همراه با کتاب ، پندانه ، من و کتاب و گوهر عفاف از برنامه هایی است که این مرکز برای تابستان 400 در دستور کار دارد. استفاده از قرآن کریم ، کتب دینی و اخلاقی و همچنین متون اسلامی تلاشی است برای آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با این موضوعات و کتاب ها .این تولیدات در فصل تابستان به صورت هفتگی در صفحه اینستاگرام فرهنگسرای قران به نشانی farhangsara.quran و سایر شبکه های مختلف اجتماعی منتشر می شود.

همچنین کتابخانه هدی با اضافه کردن 300 جلد کتاب جدید با موضوعات مختلف ادبی،  دینی ، علوم اجتماعی و روانشناسی به مخزن خود خدمات دهی به همشهریان عزیز را از سر گرفته است.

علاقمندان با ثبت نام و پرداخت شهریه 14 هزارتومانی برای یکسال می توانند از خدمات این کتابخانه استفاده کنند. مراجعین می توانند  همه روزه از ساعت 30/8 تا 30/14 برای امانت گرفتن کتاب به این کتابخانه مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55780004 تماس حاصل نمایند.

 

کد خبر 1069413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha