توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی طی دهه کرامت با همت خیران و کانون منتظران نور مریانج

سعیدی شکوه گفت: همزمان با دهه کرامت ۲۰۰ بسته معیشتی به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

«هاشم سعیدی شکوه» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت:  طی دهه کرامت و میلاد علی ابن موسی الرضا (ع) 200 بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند در شهر مریانج توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران نور شهر مریانج افزود: میلاد پر خیر و برکت امام رضا علیه السلام که به عنوان عالم آل محمد(ص) معروف شده است فرصتی بی بدیل برای بهره گیری از معارف ناب این امام همام را فراهم می سازد.

 

وی ادامه داد: برگزاری جشن میلاد امام رضا علیه السلام با حضور خادمان حرم رضوی و توزیع نمک و نبات متبرک آستان قدس رضوی بین مردم و همچنین اجرای برنامه های متنوع مثل همخوانی،مداحی و سخنرانی برگزار شد.

 

وی ادامه داد: همچنین پرچم مطهر بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام در بین شهر مریانج با حضور شهروندان و خادمان حرم، گردانده شد تا باتوجه به اینکه محدودیتهایی کرونایی که باعث شده بود بیشتر مردم نتوانند به زیارت بروند،به نوعی از دلتنگی درآمده و اشک شوق از دیدگانشان جاری شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران نور مریانج افزود: این پرچم مقدس نمادی است که انتصاب ما را به حضرت رضا (ع) نشان می دهد و با حضور این پرچم فضای ملکوتی حرم مطهر در جامعه منتشر خواهد شد  که ارتباط و تعلق خاطر در بین مردم نسبت به امام رضا (ع) بیشتر می شود.

کد خبر 1069430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha