برگزاری دادگاه الکترونیک در گرگان

هاشمیان گفت: در دادگستری مرکز استان گلستان جلسه محاکمه را به صورت الکترونیک و وئدیو کنفرانسی در نظر گرفتیم که امروز در گرگان این دادگاه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی هاشمیان» صبح امروز (چهارشنبه 2 تیر) در دیدار شورای قضایی استان گلستان با نماینده ولی فقیه در استان گلستان اظهار کرد: از زمان تصدی آیت الله رئیسی سند تحول در دستگاه قوه قضائیه در نظر گرفته شده و اقدامات خوبی براساس آن صورت گرفته است.

 

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: براساس این سند به بحث تولید در کشور تاکید شده است و این مهم باعث بارقه ای از امید در دل تولیدکنندگان شده است و با تاسیس شعب ویژه توانستیم در سال 99 و چند ماه اخیر سال 1400 مراکز تولیدی تعطیل شده که به تملک بانک ها درآمده بود شناسایی کردیم و ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری را تشکیل و به مسائل آنها رسیدگی کنیم.

 

هاشمیان بیان کرد: 47 مرکز تولیدی که مورد تملک بانک ها درآمده بود شناسایی شده است و برخی مشکلات واحدهای تولیدی زمان بر است و بخشی مشکلات به خاطر مسائل داخلی خود شرکت ها بوده که برطرف شده است.

 

وی افزود: الکترونیکی شدن محکمه هایکی دیگر از اقدامات خوبی بود که در دستگاه قضایی اتفاق افتاده است و در دادگستری مرکز استان جلسه محاکمه را به صورت الکترونیک و وئدیو کنفرانسی در نظر گرفتیم که امروز در گرگان این دادگاه افتتاح شد.

 

این مقام مسئول بیان کرد: برای گواهی عدم سوء پیشینه باید به مراکز نیروی انتظامی مراجعه می کردند و پس از چند ماه هزینه رفت و آمد این سوء پیشینه را دریافت کنند ولی با الکترونیکی شدن این مسئله افراد می توانند در خانه نسبت به دریافت این سوء پیشینه اقدام کنند.

کد خبر 1069466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha