لزوم ارائه طرح‌های نو و ابتکاری برای ارتقای فرهنگ مطالعه در چالوس

حسینی خواستار ارائه طرح های نو و ابتکاری برای ارتقای فرهنگ مطالعه در شهرستان چالوس شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری،‌ «سید رسول حسینی» امروز(دوم تیرماه) در جلسه شورای اداری روسای ادارات کتابخانه های عمومی شهرستانهای مازندران با قدردانی از حضور مدیرکل و روسای ادارات کتابخانه های عمومی شهرستان های مازندران در شهرستان چالوس از تلاش های تمام همکاران در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و ارتقای مطالعه مفید تشکر کرد.

 

فرماندار شهرستان چالوس تصریح کرد: با توجه به دغدغه های رهبر معظم انقلاب و تاکید بر ترویج فرهنگ کتابخوانی، هر فرصتی برای مطالعه را باید غنیمت شمرد.

 

وی خواستار هم افزایی و بسیج امکانات دستگاه ها برای خدمت رسانی بیشتر و ارتقا شاخص های کتابخوانی شد و افزود: باید به ازای هر فرد باسواد حداقل یک و نیم جلد کتاب در کتابخانه های عمومی داشته باشیم که نیازمند است همه نهادهای فرهنگی پای کار باشند.

 

حسینی خواستار ارائه طرح های نو و ابتکاری برای ارتقای فرهنگ مطالعه در شهرستانها شد.

 

در این جلسه روسای ادارات کتابخانه های عمومی سه شهرستان مازندران به نمایندگی از غرب، مرکزی  و شرق استان ضمن ارائه گزارش در خصوص مسائل شهرستان ها بحث و تبادل نظر کردند.



در پایان این مراسم با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران، فرماندار و معاونین و روسای ادارات از پوستر یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی رونمایی شد.

 

همچنین به مناسبت دهه کرامت مراسم مولودی خوانی و جشن ولادت امام رضا(ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار و مورد استقبال قرار گرفت.

 

کد خبر 1069535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha