جنایت های امریکا علیه حقوق بشر بازخوانی و تبیین شود

به گفته حجت الاسلام ناصر ۶ تا ۱۲ تیر هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده که فرصت مناسبی برای بازگویی جنایت های امریکا علیه حقوق بشر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامیه استان زنجان امروز چهارشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: باید مناسبت ها و حوادثی که توسط امریکای جنایتکار بر علیه ایران شده است بازگو و تبیین شود.

 


حجت الاسلام علی ناصر با بیان اینکه این وقایع بیانگر حقانیت ایران و شیطنت امریکا است، گفت: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فرصت مناسبی برای این امر مهم است.

 


به گفته وی، شیطان بزرگ همواره دم از حقوق بشر می زند در حالیکه خود بزرگترین دشمن بشریت است.

 


این مقام مسئول خاطرنشان کرد: آمریکا در حق و حقوق بسیاری از کشورهای جهان از جمله جمهوری اسلامی ایران اجحاف کرده است.

 


حجت الاسلام ناصر با بیان اینکه اقدامات امریکا علیه کشور ستمدیده هرگز از ذهن تاریخ، مردم ایران و دیگر کشورهای تحت ستم پاک نخواهد شد، افزود: شهادت دکتر بهشتی و یارانش، ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران و ترورهای ناجوانمردانه از جمله این وقایع و اتفاقات است.

 


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلام با یادآوری اینکه امروز هیمنه و ابهت پوشالی آمریکا شکسته شده است، گفت: در مقابل، عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران روز به روز بیشتر می شود.  


وی از امریکا به عنوان دشمن اصلی مکتب تشیع یاد کرد و گفت: هدف شیطان چیزی جز کینه، نفرت و دشمنی نیست و به همین منظور باید برای مقابله با  شیطنت های این شیطان بزرگ، آماده بود.   

 


به گفته حجت الاسلام ناصر ۶ تا ۱۲ تیر هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده که فرصت مناسبی برای بازخوانی و افشای چهره امریکایی است.

 


وی خاطرنشان کرد: دشمنان برای اینکه به انقلاب و نظام اسلامی ایران ضربه و آسیب بزنند شهید دکتر بهشتی را که شخصیتی علمی، معنوی، سیاسی و اجتماعی داشت به شهادت رساندند حال آنکه هر قطره خون شهدا ریخته شده در پای انقلاب و نظام، درخت انقلاب را تنومندتر و پربارتر می کند.

کد خبر 1069565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha