۲۷۰ عنوان برنامه در کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری برگزار شد

فرهادی گفت: به مناسبت دهه کرامت ۲۷۰ عنوان برنامه متنوع فرهنگی با شعار «خدمت کریمانه، گره‌گشایی به رسم اهل بیت (ع)»، در کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

«احمد فرهادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: به مناسبت دهه کرامت ۲۷۰ عنوان برنامه متنوع فرهنگی با شعار «خدمت کریمانه، گره‌گشایی به رسم اهل بیت (ع)»، در کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

 

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری افزود: برگزاری نشست ادبی «دختر در نگاه پیشگامان شعر فارسی»، نشست مجازی «دختر در نگاه پیشگامان شعر فارسی» و برگزاری نشست کتاب‌خوان رضوی توسط کتابخانه ایثار سرتشنیز از جمله برنامه های برگزار شده کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری به مناسبت دهه کرامت بود.                                      

 

وی، میزبانی کتابخانه شهدای چالشتر از علاقه مندان به کتاب در دهه کرامت، آذین بندی و فضاسازی با استفاده از شعار و عناوین روزهای دهه کرامت در بستر فضای مجازی، اجرای برنامه های اختصاصی با موضوع عفاف و حجاب، مساجد، نماز، امر به معروف و نهی از منکر و تجلیل از دختران محجبه به مناسبت روز دختر را از دیگر برنامه های کتابخانه های عمومی به مناسبت دهه کرامت برشمرد.

 

فرهادی اظهار داشت: معرفی و ترویج منابع مرتبط با ائمه اطهار (ع) و سایر امامزادگان متناسب با نامگذاری ایام دهه، جلسات معرفی، نقد کتاب و نشست های مطالعاتی با محوریت سبک زندگی رضوی و بازنمایی و نمایشگاه های موضوعی کتاب از دیگر برنامه های کتابخانه های عمومی این استان در دهه مبارک کرامت بود.

 

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری افزود: نشست های قصه گویی، کارگاه های آموزشی و عضویت رایگان علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی در کتابخانه های عمومی سراسر استان بخش دیگری از برنامه های کتابخانه های عمومی این استان در دهه مبارک کرامت بود.

 

کد خبر 1069639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha