برگزاری ۳ کارگاه آموزش صنایع‌دستی در کردستان

به همت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان ۳ کارگاه آموزش صنایع‌دستی در روستاهای استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، فرهاد حامدی معاون صنایع‌دستی کردستان اعلام کرد: در راستای توسعه و ترویج صنایع‌دستی محلی استان، ۳ کارگاه آموزشی گلیم بافی، کلاش بافی و البسه محلی با همکاری شرکت هنرمندان کارآفرین صنایع دستی و آموزش و پرورش استان برگزار شد.

 

وی اظهار داشت: به منظور آشنایی بیشتر شرکت کنندگان در دوره‌های آموزشی با شیوه‌های توسعه کارگاههای تولیدی، بازاریابی و فروش و همچنین نحوه و شرایط اخذ تسهیلات بانکی و... از مدرس و کارشناس آموزش و پرورش استان و همچنین حوزه صنایع دستی استان نیز برای آموزش این موارد به شرکت کنندگان در کارگاههای آموزش دعوت شده بود.

 

وی با تاکید بر لزوم توسعه صنایع دستی با استفاده از شیوه‌های نوین و آموزش آنها بیان کرد: در این ۳ کارگاه آموزشی که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد ۶۱ نفر حضور داشتند که شامل، روستاهای ننله و قلیان و ناحیه منفصل شهری نایسر هستند.

 

حامدی ضمن تقدیر و تشکر از شرکت هنرمندان کارآفرین و آموزش و پرورش استان برای همکاری در برنامه ریزی، هماهنگی و برگزاری این ۳ کارگاه آموزشی اضافه کرد: پس از برگزاری موفق این دوره‌ها به شرکت کنندگان در این کارگاههای آموزشی گواهینامه شرکت در دوره اعطا شد.

 

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی کردستان نیز گفت: مجوز فعالیت‌ها و کسب و کارهای حوزه گردشگری در فضای مجازی صادر می‌شود.

 

آرمان وطن دوست معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی کردستان بیان کرد: هدف اصلی از راه‌اندازی و فعالیت این سایت‌ها معرفی جاذبه‌های گردشگری استان و تبلیغات و بازاریابی در زمینه‌های مختلف گردشگری و ایجاد اشتغال است.

کد خبر 1069666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha