قوه قضائیه  در صیانت از آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی نقش اساسی را عهده دار است

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: قوه قضائیه در صیانت از آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی نقش اساسی را عهده دار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،  حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا به مناسبت هفته قوه قضائیه پیامی به شرح زیر صادر کرد:

بسمه تعالی
قوه قضائیه به عنوان یکی از ارکان مهم نظام جایگاه مهمی در صیانت از آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی، احقاق حقوق فردی و اجتماعی و تحقق حقوق شهروندی داشته و نقش اساسی در گسترش امنیت و عدالت در جامعه عهده‌دار است.

این ایام فرصت مغتنمی برای تکریم تلاش خالصانه مسئولان خدوم قوه قضائیه به ویژه تجلیل از مقام متفکر بزرگ شهید دکتر بهشتی و سایر شهدای این عرصه است تا خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را در نهاد قوه قضائیه که نماد عدالت‌محوری و قانون‌مداری است پاس بداریم.

امروزه به یاری خداوند در شهرستان پیشوا تعامل و همکاری بسیار مطلوبی بین دولت و دستگاه قضا برقرار بوده و به واسطه این همراهی و هم‌افزایی توفیقات و موفقیت‌های زیادی در بخش‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سایر بخش‌ها حاصل شده است.

هفته قوه قضائیه را گرامی داشته و این ایام را به همه مسئولان و خدمتگزاران قضایی به ویژه رئیس محترم دادگستری، دادستان ساعی، قضات، دادیاران، دادرسان و کارکنان دستگاه قضایی شهرستان پیشوا تبریک عرض می‌کنم و از خداوند سبحان برای همه این عزیزان عزت و سرافرازی و توفیق خدمت به مردم شریف و قدرشناس پیشوا را مسئلت دارم.

حسین‌ عباسی
فرماندار شهرستان پیشوا

کد خبر 1069689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha