رکاب زنی دوچرخه سواران کاشانی «در رکاب امام مهربانی ها»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان از برگزاری مسابقه بزرگ دوچرخه سواری «در رکاب امام مهربانی ها» در روز جمعه چهارم تیر ماه ۱۴۰۰ خبر داد.

میثم عرب زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: همزمان با ایام ولادت ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا(ع) مسابقه بزرگ دوچرخه سواری «در رکاب امام مهربانی ها» روز جمعه چهارم تیر ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان افزود: این برنامه بزرگ در حقیقت یک حرکت فرهنگی و مذهبی است و بیش از دو ماه است که برای برگزاری مطلوب آن هماهنگی لازم انجام شده است و هدف از برگزاری آن فرهنگسازی در امر ورزش همگانی و ایجاد روحیه شور و نشاط در میان فرهنگیان و مردم کاشان است. 

 

عرب زاده به جایگاه ورزش در دین مبین اسلام اشاره کرد و گفت : بنا به فرموده نبی اکرم حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله وسلم عقل سالم در بدن سالم است و بر این مبنا تاکنون برنامه های متعدد از جمله میزبانی مسابقات متعدد در سطح ملی و استانی فرهنگی ورزشی در این دانشگاه برگزار شده است و این نشان دهنده عزم و اهتمام مستمر دانشگاه به امر مهم ورزش است. 

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان ادامه داد : پیام دیگر این مسابقه که در آستانه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر ۲۵ ژوئن (۵ تیر) برگزار می‌شود تلاش برای کاهش آسیب های اجتماعی با اهتمام به امر ورزش است. 

 

دکتر میثم عرب زاده ادامه داد : آتش نشانی، فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان، پلیس راهور، شرکت باریج اسانس کاشان، و سایر دستگاه‌های مرتبط، امور ورزشی وتربیت بدنی دانشگاه آزاداسلامی کاشان را در برگزاری‌ این برنامه همراهی می کنند. 

 

وی افزود: به نفرات اول تا سوم این مسابقه حکم، مدال و جوایزی نفیس اهدا می شود همچنین به میمنت میلاد حضرت امام رضا علیه السلام طی مراسمی در مشهد اردهال با حضور مسئولان و با رعایت پروتکل های بهداشتی  ۸  هدیه به ۸ برگزیده این مسابقه تقدیم خواهد شد.

 

ورزشکاران علاقه مند به به شرکت در این مسابقه بزرگ می توانند تا صبح پنج شنبه (فردا) به مدیریت امور ورزشی وتربیت بدنی دانشگاه آزاداسلامی کاشان مراجعه و یا با شماره ۰۹۹۰۱۶۴۶۹۶۲ تماس بگیرند./

کد خبر 1069734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha