طرح قرآنی ۱۴۵۵ در هفت رشته اجرا می شود

طرح قرآنی« ۱۴۵۵» ضمن ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، فرصتی برای رقابت فعالیت های قرآنی و ارائه تولیدات ارزنده نیز به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ طرح قرآنی« 1455» ضمن ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، فرصتی برای رقابت فعالیت های قرآنی و ارائه تولیدات ارزنده نیز به شمار می رود.

 

این طرح که با همکاری شبكه قرآن و معارف سيما اجرا می شود؛ شعار امسال خود را« قرآن؛ اميد زندگی» قرار داده و در  هفت عرصه خوشنویسی، شعر، فیلم کوتاه، محصولات چندرسانه‌ای، گرافیک، طراحی پوستر، داستان‌نویسی و نقاشی برای سنین مختلف و از طریق سامانه فهما، سایت شبکه قرآن و معارف سیما و اپلیکیشن این شبکه طراحی شده اجرا می شود.

 

اين طرح با محوريت حفظ موضوعي آيات قرآن كريم و بازه زمانی اجرای آن از ۵ تیرماه جاری تا ۱۲ شهریورماه و شامل 300 امتياز در سامانه فهما است.

 

 

بر اساس اطلاع رسانی ستادهماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان؛ ائمه جماعات و اساتيد می توانند به صورت حضوری يا در فضای مجازی نسبت به برگزاری جلسات آموزشی و تفسير و تبيين آيات به صورت هفتگي اقدام کنند.


اين طرح در دو بخش جشنواره و مسابقه پيامكی به شماره سامانه پيامكي  300004444 اجرا می شود و روزانه به ۱۰ نفر منتخب جواير ارزنده ای اهداء می شود.

 

گفتنی است؛ اعضای كانون های فرهنگی هنری مساجد پس از ورود به سامانه می توانند نسبت به انتخاب رشته و بارگذاری آثار اقدام کنند.

 

پايگاه اطلاع رسانی طرح bachehayemasjed.ir و آدرس فضای مجازی @qbesharat است و فايل های مرتبط ( متن آيات، تفسير و ... ) در اين سامانه ها بارگذاری خواهد شد.

کد خبر 1069740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha