جلوگیری از تشکیل پرونده های واهی و بیهوده

عتباتی گفت: از مردم خواست با همکاری و همراهی دستگاه قضایی از تشکیل پرونده های واهی و بیهوده جلوگیری کنیم تا قضات و کارکنان بتوانند به پرونده‌های مهم وقت کافی داشته باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر قوه قضاییه در بین مسئولین میاندوآب گفت:کار در دستگاه قضایی بسیار سخت و سنگین هست و همکاران ما کار جهادی می‌کنند و علیرغم سختی‌ها و مشقت های فراوان در خدمت رسانی کم نمی گذارند.
 
وی ادامه داد: اگر عشق به خدمت و عدالت محوری و ایثار همکاران نباشد واقعاً انجام کار ممکن نخواهد بود

رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از مردم خواست با همکاری و همراهی دستگاه قضایی از تشکیل پرونده های واهی و بیهوده جلوگیری کنیم تا قضات و کارکنان بتوانند به پرونده‌های مهم وقت کافی داشته باشند و آراء متقن و محکم صادر نمایند چرا که طبیعتاً کثرت پرونده و کار موجب کاهش کیفیت خواهد شد و بالعکس کاهش پرونده موجب افزایش اتقان آرا و تصمیمات درست خواهد شد .

عتباتی افزود: یکی از برنامه‌های دستگاه قضائی ارتباط مستقیم مردم با مسئولین است و همه مسئولان قضایی استان ملزم هستند مردم را پذیرش کنند. رئیس شورای قضائی استان افزود شان و شرف مدیران را در خدمت‌رسانی به مردم می دانیم و در دسترس مردم بودن نمود خدمت رسانی می باشد.

این مسئول بیان کرد: جرایم کم اهمیت و قابل گذشت می‌تواند به وسیله ریش‌سفیدان و معتمدان حل و فصل شوند و به کینه و کدورت مبدل  نشود و با سازش خاتمه پیدا کند.
 

 عتباتی از مردم خواست در تمام امور حقوقی خود حتی در امر ازدواج فرزندان خود از ظرفیت مشاورین حقوقی و خانواده بهره ببرند تا بعداً با مشکل مواجه نشوند.
 

کد خبر 1069767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha