واگذاری ۵۸ هزار فقره اسناد علوی به نفع مردم در گلستان/ اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار برای محرومیت زدایی و کرونا در کشور

فتاح گفت: ۵۸ هزار فقره اسناد علوی به نفع مردم در گلستان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سید پرویز فتاح» صبح امروز (پنجشنبه 3 تیر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بنیاد مستضعفان عمده سود کارهای اقتصادی خود را به سمت محرومیت زدایی سوق می دهند.

 

رئیس بنیاد مستضعفان کشور ادامه داد: هر آنچه از فعالیت اقتصادی اجارات و املاک به عنوان درآمد پس از کسر مالیات بدست بیاوریم صرف محرومیت زدایی خواهیم کرد و در سال گذشته حدود سه هزار میلیارد تومان برای کرونا و محرومیت زدایی در کشور هزینه صرف کردیم.

 

فتاح یادآور شد: در دو روز گذشته بیمارستان مراوه تپه با 80 میلیارد تومان افتتاح شد و علاوه بر آن در گلستان 28 میلیارد تومان برای محرومیت زدایی و 20 میلیارد تومان برای کرونا هزینه صرف شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: شرایط سخت است و معیشت مردم با مشکل رو به رو شده و وظیفه داریم در تامین بسته های معیشتی، مسکن و بهداشت محرومان و مدارس با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری عمل کنیم.

 

این مقام مسئول بیان کرد: در رابطه با اسناد علوی در استان گلستان 58 هزار فقره سند تحویل مردم داده شده است و امیدواریم تاپایان سال اراضی بنیاد به سمت منافع مردم در ابعاد مختلف واگذار شود.

 

کد خبر 1069774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha