سالن مطالعه کتابخانه های عمومی استان البرز از شنبه ۵ تیر با ۳۰ درصد ظرفیت باز می شوند

آشتیانی از بازگشایی سالن‌های مطالعه در وضعیت نارنجی خبر داد و گفت: سالن مطالعه کتابخانه های عمومی استان البرز از شنبه ۵ تیر با ۳۰ درصد ظرفیت باز می شوند.

« هادی آشتیانی» با اعلام خبر باز شدن سالن مطالعه کتابخانه های عمومی استان البرز در وضعیت نارنجی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز گفت: بنابر موافقت کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا کتابخانه های عمومی از رسته گروه سه به ۲ شغلی منتقل شد و متناسب با این مطلب از شنبه (۵ تیر) با ۳۰ درصد ظرفیت کتابخانه های عمومی باز می شوند.

 

سرپرست نهاد کتابخانه های عمومی استان البرز افزود: بخش های کودک کتابخانه های عمومی نیز به منظور امانت کتاب به کودکان فعال می شوند.

 

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بیان کرد: همچنین بخش نابینایان و کتابخانه های سیار نیز در وضعیت نارنجی به تناوب شرایط به مراجعان خدمات ارائه می دهند.

 

وی اظهار کرد: رعایت قوانین و مقررات بهداشتی معین شده در ستاد ملی کرونا دستورالعمل اجرایی کتابخانه های عمومی است و متناسب با اعلام آنان شرایط تغییر می کند.

 

سرپرست نهاد کتابخانه های عمومی استان البرز خاطرنشان کرد: بنابر بخشنامه معین شده اجرای فعالیت هایی اعم از نشست های ادبی و فعالیت های فرهنگی در فضای کتابخانه ها متناسب با چارچوب قوانین و مقررات بهداشتی با ظرفیت ۲۰ نفری است. 

 

 

کد خبر 1069777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha