آبگیری مخزن اصلی سد نرماب تا پایان تیرماه

نوبخت گفت: یک هزار میلیارد تومان در سال های گذشته برای آبگیری مخزن اصلی سدنرماب اعتبار صرف شده که امیدواریم تا پایان تیرماه این مهم رقم بخورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمدباقر نوبخت» صبح امروز (پنجشنبه 3 تیر) در حاشیه بازدید از سدنرماب استان گلستان و در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: با توجه به اهمیت پروژه سدنرماب در استان گلستان در سنوات گذشته نزدیک به یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه صرف شد تا بتوانیم تا پایان ماه جاری آب گیری از مخزن اصلی این سند را آغاز کنیم.

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: دولت خود را مکلف می داند که به وعده های داده شده و مطالباتی باقی مانده اهتمام داشته باشد و براین اساس بخشی از مطالبات پیمانکاران سدنرماب تا پایان دولت دوازدهم پرداخت می شود.

 

نوبخت بیان کرد: با توجه به سیل خیز بودن استان گلستان و اهمیت جمع آوری آب های سطحی ساخت سدنرماب در دستور کار دولت قرار گرفت.

 

وی افزود: با اجرای این پروژه علاوه بر جلوگیری از سیلاب ها بخشی از آب شرب مردم منطقه و همچنین آب مورد نیاز صنعت و کشاورزی نیز تامین خواهد شد و امیدواریم پس از دولت دوازدهم دولت سیزدهم این سد را تکمیل کند.

 

کد خبر 1069798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha