محفل انس با قرآن کریم به شکرانه حضور حداکثری مردم در انتخابات برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت گفت: محفل انس با قرآن کریم با محوریت سوره فجر به شکرانه حضور حداکثری مردم در انتخابات با حضور فعالان خواهر این کانون و بسیج در مسجد جامع شهر مغانسر برگزار شد.

«فاطمه شیرپور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: محفل انس با قرآن کریم با محوریت سوره فجر به شکرانه حضور حداکثری مردم در انتخابات با حضور فعالان خواهر این کانون و بسیج در مسجد جامع شهر مغانسر برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت تصریح کرد: البته به دلیل شیوع بیماری کرونا این مراسم معنوی در صحن مسجد و با رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی با حضور خواهران کانون و بسیج برپا شد.

 

وی اظهار داشت: قبول دعوت عموم مردم به حضور در صحنه انتخابات و لبیک به ندای مقام معظم رهبری از مهمترین اهداف برپایی این محفل قرآنی بود.

 

شیرپور خاطر نشان کرد: صحنه انتخابات زمینه ای برای رویارویی نظام با دشمنان انقلاب و اسلام شد و مردم نشان دادند که با حضور در صندوق های رای به نظام جمهوری اسلامی دوباره آری گفتند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت یادآور شد: برپایی چنین محافل قرآنی بهترین شکرگزاری به درگاه خداوند متعال برای پیروزی و نصرت در برابر دشمنان اسلام و انقلاب است.

 

شیرپور عنوان کرد: فعالان این کانون نیز با حضور حداکثری در پای صندوق های رای تلاش کردند تا خشنودی مقام معظم رهبری در خصوص حضور رای اولی ها در انتخابات را فراهم کنیم.

 

 

کد خبر 1069831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha