وضع مجازات‌ های جایگزین حبس نشان داده که زندان جواب نمی دهد

صادقی با بیان اینکه وضع مجازات‌ های جایگزین حبس نشان داده که زندان جواب نمی‌دهد و صرفا برای عده‌ای خاص باید بماند، گفت:الگوی مجتمع شوق زندگی می‌تواند در سایر استان‌های کشور نیز اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «غلامعلی صادقی» امروز(۳ تیر) در آیین افتتاح مجتمع شناسایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی شوق زندگی با بیان اینکه شکل‌گیری این مجموعه اقدام بسیار مثبت و موثر و مطلوبی بوده که در قالب اقدامی مشارکتی شکل‌ گرفته است، اظهارکرد: مجتمع شوق زندگی، یک ضرورت محسوب می‌شود و تصمیم بسیار پسندیده‌ای بوده که در اسم و عنوان مجتمع از قضا و دادگستری استفاده نشده است.

 

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: امروز شاهدیم که همه در کنار یکدیگر جمع شدند و نیتشان را بر این نهادند تا قدمی برای اقشار آسیب‌پذیر جامعه بردارند تا این افراد در آینده برای اجتماع، سرمایه باشند و نه معضل.

 

صادقی با بیان اینکه وضع مجازات‌ های جایگزین حبس نشان داده که زندان جواب نمی‌دهد و صرفا برای عده‌ای خاص باید بماند، افزود: نظیر مجتمع شوق زندگی را در طول سابقه بیش از ۳۰ ساله خود در دستگاه قضایی ندیده‌ام؛ حتی مانند آن در نقاط دیگر کشور نیز وجود ندارد.

 

وی خاطرنشان کرد: نتایج و ثمرات و خروجی این اقدام را باید یکسال آینده مشاهده کنیم؛ شورای شهر مشهد در این دوره اقدامات بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف انجام داده ولی امروز شاهد سرآمد این اقدامات هستیم.

 

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با تاکید بر لزوم بازدید نخبگان، کارشناسان و بدنه متخصص از این مجتمع، گفت: الگوی مجتمع شوق زندگی می‌تواند در سایر استان‌های کشور نیز اجرایی شود.

کد خبر 1069855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha