فاروج، آخرین قرارگاه عاشقی دلداگان امام رضا (ع) در خراسان شمالی

خدام رضوی امروز و در آخرین روز حضور خود در خراسان شمالی همراه برنامه های ویژه نکوداشت میلاد ثامن الحجج (علیه السلام) در فاروج شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ خادمین بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (علیه السلام)  امروز پنج‌شنبه سوم تیرماه در آخرین روز حضور خود در استان خراسان شمالی وارد شهرستان فاروج شدند و عطر رضوی را برای مردم مناطق مختلف  شهری و روستایی آن هدیه آوردند.

 


خدام رضوی ابتدا مورد استقبال  امام جمعه فاروج قرار گرفتند  و در نشستی صمیمانه از وی تجلیل کردند.

 


 حجت الاسلام "نوروزی" امام جمعه فاروج ضمن قدردانی از حضور خدام رضوی گفت: در شرایط محدودیت های کرونایی و کم توفیقی حضور در حرم مطهر رضوی، حضور خدام و ایجا فضای معنوی زیارت نعمتی ارزشمند است.

 


گلباران مزار شهدای فاروج، حضور در بیمارستان  و عیادت از بیماران و حضور و همراهی مردم در جشن عمومی میلاد امام رضا (علیه السلام) و نیز دیدار با کارکنان نیروی انتظامی از اهم برنامه های انجام شده در شهر فاروج بود.

 


همچنین کاروان زیر سایه خورشید در شهر تیتکانلو حضور یافتند و در بدو ورود بر مزار شهدای گمنام این شهر حاضر شدند و با زمزمه یا رضا و عطر متبرک رضوی قبور مطهر شهیدان را غبار روبی و عطر افشانی کردند.

 


 دیدار با مردم این شهر و حضور در جشن میلاد امام رضا (علیه السلام) دیگر برنامه خدام در شهر تیتکانلو می توان نام برد.

 


پس از آن نیز خدام رضوی ضمن دیدار مردمی در روستای چری فاروج، به دیدار  سه تن از کم توانان جسمی هنرمند رفتند و پیام آور محبت و رأفت رضوی شدند.

 


گفتنی است؛ این برنامه ها به همت کانون فرهنگی و هنری امام موسی کاظم (علی السلام) شهرستان فاروج تدارک دیده شده بود.

 

 

 

کد خبر 1069897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha