رئیس جمهور منتخب برای رفع مشکلات مردم تلاش کند

حجت الاسلام لیوانی گفت: دولت سیزدهم با همکاری همه مسئولان، ارگان ها و نهادهای نظام و مردم بخشی از مشکلات پیش روی کشور را برطرف کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام و المسلمین «قاسم لیوانی» ظهر امروز (جمعه 4 تیر) در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا با حضور پرشکوه مردم به پایان رسید.

 

امام جمعه موقت گرگان ادامه داد: به رئیس جمهور منتخب مردم که توانستند آرای اکثریت شرکت کنندگان را بدست بیاورند تبریک می گویم و آرزوی موفقیت برای ایشان و دولت سیزدهم دارم و امیدوار هستم که با همکاری همه مسئولان و ارگان ها و نهادهای نظام و مردم بخشی از مشکلات پیش روی کشور برطرف شود.

 

حجت الاسلام لیوانی تاکید کرد: روز دوشنبه مصادف با هفت تیر است که در این روز شهید بهشتی و 72 تن از یارانش در دفتر حزب جمهوری اسلامی در سال 1360 توسط یک عده از خائنان به این ممکلت که دم از ملت می زدند و عملا در برابر ملت ایستاده بودند به شهادت رسیدند.

 

وی افزود: شهید بهشتی شخصیت بسیار بزرگی و انسانی بسیار روشن، منطقی، تیزهوش و تیزبین بود.

 

امام جمعه موقت گرگان بیان کرد: امام (رحمه الله علیه) فرمودند که بهشتی یک ملت بود، از این رو روز شهادت شهید بهشتی را به عنوان روز قوه قضاییه نامگذاری کردند.

کد خبر 1069973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha