پنج نفر دیگر به علت ابتلا به کرونا در فارس قربانی شدند

همتی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته پنج فوتی در اثر کرونا در استان فارس داشته ایم و آمار جان باختگان کرونا در استان چهار هزار و ۷۷۲ نفر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرسول همتی» امروز (جمعه 4 تیر) با اشاره به آمار کرونا در استان فارس به خبرنگاران گفت: انجام تست های تشخیصی کرونا در فارس نشان می دهد که آمار کرونا در استان به 291 هزار و 529 نفر رسیده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز افزود: در 24 ساعت گذشته هفت فوتی در اثر کرونا در استان فارس داشته ایم و آمار جان باختگان کرونا در استان چهار هزار و 761 نفر است.

وی اضافه کرد: یک هزار و 79 بیمار مثبت قطعی و یا دارای علامت کرونا نیز در بیمارستان های استان بستری شده اند که 131 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های تحت مراقبت های ویژه درمانی هستند.

همتی با اشاره به شمار بهبودیافتگان بیمارستانی و ایزوله خانگی در استان فارس بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون 265 هزار و 172 نفر در فارس از بیمارستان ها ترخیص و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

وی تصریح کرد: پرهیز از دورهمی ها روش موثری در کاهش زنجیره شیوع کروناست که باید در کنار رعایت نکات بهداشتی کرونا جدی گرفته شود.

کد خبر 1069974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha