مردم، پیروز جنگ احزاب رسانه ای علیه انتخابات

حجت الاسلام کرامتی با تشریح کمپین های علیه انتخابات سال جاری با همه ظرفیت رسانه ای خود و همراهی بعضی از گروه های داخلی باآن، مردم را پیروز این جنگ احزاب رسانه ای برشمرد که به نظام جمهوری اسلامی اقتدار، عزت و امنیت بخشیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان حجت الاسلام محمد تقی کرامتی در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان با یادآوری اینکه دشمنان جمهوری اسلامی از حدود شش ماه قبل همه ظرفیت رسانه ای و فضای مجازی خود را برای تحریم انتخابات ریاست جمهوری به صف کرده بود، گفت: جنگ احزاب دشمنان جمهوری اسلامی با ایجاد کمپین رای بی رای با هدف منصرف کردن  مردم از حضور در پای صندوق های رای ایجاد شده بود و بعضی وادادگان داخلی و کسانی که صلاحیتشان تایید نشده بود، با دشمنان ایران اسلامی همراهی کردند ولی با حضور حدود ۵۰ درصدی مردم در انتخابات شکست خوردند.
امام جمعه گلپایگان حضور مردم در پای صندوق های رای را نشان دادن حفظ و اقتدار مردم و وفاداری به آرمان های امام و شهدا و رهبری خواند و بیان کرد: این حضور مردم و انتخاب آنها بر سیاست خارجی، امنیت و اقتصاد کشور اثرگذار است و پروژه تحریم دشمنان ایران اسلامی را شکست و رسانه ها را مجبور به عقب نشینی در برابر عظمت مردم ایران کرد.
وی با بیان اینکه دموکراسی و مردم سالاری مظهر تمدن غرب است، یادآوری کرد: کشورهای غربی و آمریکا حامی کمپین نه به رای بودند و اجازه برگزاری انتخابات در کشورهایشان ندادند یا در کشوری مثل انگلیس اجازه آسیب رساندن به رای دهندگان ایرانی توسط منافقان را دادند.
حجت الاسلام کرامتی دموکراسی براثر ارزش های  لیبرال را از نظر کشورهای غربی خوب و دموکراسی اسلامی را بد بیان کرد افزود: سیاست های دموکراسی خوب و بد، تروریسم خوب و بد،حقوق بشر خوب و بد، انتخابات خوب و بد ره سیاست های دوگانه غرب در نقاط مختلف جهان است.
امام جمعه گلپایگان با یادآوری جنایات علیه ملت های مظلوم مانند یمن و فلسطین و ساکت ماندن مجامع حقوق بشری در برابر آن، بیان کرد: حقوق بشر برای قاتلان یا قاچاق چیان که براساس قانون و بر اثر میزان جرم آنها مجازات شدند، مهم  می شود .
وی به تولید واکسن ایرانی و قرار گرفتن ایران به عنوان ششمین کشور سازنده واکسن و تنها کشور دارای چند فرمول خاص واکسن را نشانه اقتدار نظام جمهوری اسلامی و برکت جوانان انقلاب اسلامی برشمرد.
حجت الاسلام کرامتی در خطبه اول به تشریح شخصیت مبارز شهید بهشتی پرداخت و ادامه داد: شهید بهشتی پدر تشکیلات انقلاب اسلامی است و وی پیش و پس از انقلاب پایه گذار تشکیلات مختلف با نیازهای روز بود.
امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه قوه قضائیه هم اکنون نهادی همراه با آرمانهای انقلاب، مبارز با فساد، عدالتگر و برطرف کننده مشکلات مردم است، گفت: سند تحول قوه قضائیه به سرعت برنامه ریزی و اجرا شد که مردم برکات آن را حس کردند. /

کد خبر 1070005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha