پدیده شوم خرید فروش رأی، بلای اعتماد سوز انتخابات شوراهای شهر و روستا شده است

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: پدیده شوم خرید فروش رأی، بلای اعتماد سوز انتخابات شوراهای شهر و روستا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،  حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دماوند با بیان اینکه دوشنبه هفتم تیر سالروز انفجار دفتر حزب جمهوری و شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش در سال ۱۳۶۰ است اظهار داشت: این روز به روز قوه قضائیه معروف شده است.

فتاح دماوندی با اشاره به اینکه شهیدان بهشتی، باهنر و رجایی برای مردم کار می‌کردند و به آن همه تبلیغاتی که با دست‌های فاسد بر ضد مرحوم بهشتی و رجایی وجود داشت مردم هیچ اعتنایی نکرده اند گفت: شهید بهشتی مظلوم بود و مظلوم از دنیا رفت و خار چشم دشمنان اسلام بود و امیدوار هستیم مسئولان و کارکنان دستگاه قضائی شهید بهشتی را الگوی خود قرار دهند و برای اجرای عدالت و خدمت تلاش کنند.

امام جمعه دماوند با تاکید بر اینکه دولت جدید باید سعی کند فاصله ایجاد شده بین مردم و نظام را کم کند بیان داشت: دستگاه قضائی کشور گرفتار کم کاری‌ها و بی توجهی‌های فساد زای سایر نهادهای کشور شده است و تار و پود انواع و اقسام جرایم در دستگاه‌های اجرایی مخصوصاً دولت شکل می‌گیرد لیکن دستگاه قضائی هم از فساد مبرا نیست و غیر شفاف بودن تصمیم گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌ها و مدیریت اداری زمینه را برای فساد فراهم می‌کند سند تحول قضائی و اجرایی کردن آن رضایتمندی مردم و دستیابی به عدالت را در پی خواهد داشت.

وی عنوان داشت: شرکت نیمی از مردم در انتخابات با وضعیت کرونایی و ضعف عملکرد دولت و وجود مشکلات اقتصادی و جنگ روانی دشمن علیه نظام، پیام صبر و استقامت ملت ایران، به دوستان و دشمنان انقلاب بود.

خطیب جمعه دماوند افزود: پدیده شوم خرید فروش رأی، بلای اعتماد سوز انتخابات شوراهای شهر و روستا شده و کسانی که با خرید رأی عضو شورا شده‌اند با چه رویی از قانون سخن خواهند گفت، آنها با قانون شکنی کارشان را شروع کردند.

فتاح دماوندی گفت: اگر عمل زشت خرید و فروش رأی گسترش پیدا کند و در سرنوشت انتخابات، تأثیر ملموس بگذارد، برگزاری آن انتخابات بی‌معنی و بی‌فایده خواهد بود و از کاندیداهایی که با رأی پاک تنور انتخابات را گرم کردند، تشکر می‌کنم و به کسانی که با رنگ پاک عضو شورا شدند تبریک می گویم.

کد خبر 1070009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha