استفاده رهبر معظم انقلاب از واکسن ایرانی کرونا نشان از اعتماد به ابتکار و توانایی دانش بومی دارد

حجت‌الاسلام موسوی گفت: پیشگام شدن مقام معظم رهبری در استفاده از واکسن ایرانی کرونا نشان از اعتماد ایشان به ابتکار و توانایی دانش بومی دارد و این اقدام بزرگترین انگیزه را برای دانشمندان جوان کشور در پی خواهد داشت و آنها را در این مسیر مصمم‌تر می‌کند.

«حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» امروز (جمعه ۴ تیر) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک اظهار کرد: خوشبختانه به برکت نظام شکوهمند اسلامی، روز به روز با میدان دادن به جوانان هوشمند و خوش‌فکر کشورمان شاهد فتح قله‌های علمی هستیم.

 

امام جمعه اندیمشک افزود: امروز قله‌های علمی را فتح می‌کنیم که ما را قرن‌ها برای وصول به آنها عقب نگه داشتند و آن‌قدر بر تبل ناامیدی می‌کوبیدند و شعار ما نمی‌توانیم را در گوش ما با آواز بلند خواندند که باور کردیم و توانمندی خود را به فراموشی سپردیم و همیشه برای اولویت زندگی و تامین امور ناچیز، دستمان با نهایت خاری و ذلت به سمت بیگانگان مغرور و اجانب مستکبر دراز بود.

 

وی اذعان کرد: در گذشته برخی افراد راز پیشرفت و موفقیت را در وابستگی به بیگانگان می‌دانستند و ضمن افتخار به آن، استقلال و خودکفایی را مساوی با عقب ماندگی و شکست قلمداد می‌کردند.

 

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: با اوج‌گیری انقلاب اسلامی، موجی از امید در دل مردم به ویژه تحصیل‌کردگان، دانشگاهیان و دلسوزان سرنوشت این کشور پدید آمد که با شعار ما می‌توانیم به فتح قله‌های علمی رسیدند.

 

وی با بیان اينکه ساخت واکسن کرونا، ایران را به عنوان یکی از ۶ کشور جهان قرار داد و دنیا به قدرتمندی و توانمندی جوانان این مرز و بوم پی برد عنوان کرد: دشمنان ما که حاضر نشدند در اوج درگیری کشور ایران ویروس کرونا، به ما دارو و واکسن دهند، اکنون با روسیاهی تمام شاهد این شکوه هستند.

 

امام جمعه اندیمشک ادامه داد: بدون شک رهبر معظم انقلاب بیشترین سهم را در این پیشرفت ها دارند که بیش از ۳۲ سال است مدام جامعه علمی کشور را به تلاش و مجاهدت برای رسیدن به استقلال همه جانبه تشویف و ترغیب می‌کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: پیشگام شدن مقام معظم رهبری در استفاده از واکسن ایرانی کرونا نشان از اعتماد ایشان به ابتکار و توانایی دانش بومی دارد و این اقدام بزرگترین انگیزه را برای دانشمندان جوان کشور در پی خواهد داشت و آنها را در این مسیر مصمم‌تر می‌کند.

 

کد خبر 1070012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha