روزانه بیش از هزار نفر در سیستان و بلوچستان گرفتار کرونا می شوند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه اگر مردم دو هفته محدویت های کرونایی را رعایت کنند چرخه کرونا قطع خواهد شد، گفت: روزانه بیش از هزار نفر در سیستان و بلوچستان گرفتار کرونا می شوند.

«قاسم میری علی آبادی»  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه کادر درمان و بیماران کرونایی در سیستان و بلوچستان شرایط سختی  را سپری می کنند، اظهار داشت: روند ابتلا به کرونا صعودی است.

 

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته هزار و 103 بیمار جدید کرونایی به ثبت رسیده است، ادامه داد: روزانه بیش از هزار نفر در سیستان و بلوچستان به بیماری کرونا مبتلا می شوند.

 

میری علی آبادی با بیان اینکه در مجموع آمار مبتلایان به کرونا به 50 هزار و 903 نفر رسیده است، تصریح کرد: هم اکنون 442 بیمار در بخش کرونایی بیمارستان های بستری هستند که تست 265 نفر مثبت اعلام شده است.

 

وی افزود: با جان باختن 7 نفر دیگر بر اثر کرونا، آمار جانباختگان به هزار و 515 نفر رسیده و این وضعیت نگران کننده است.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اعلام اینکه پیش از این شهرهای زاهدان و ایرانشهر در شرایط قرمز بودند و خاش و زابل اضافه شدند، ادامه داد: شاهد آن هستیم که عملا محدودیت های کرونایی در استان اجرا نمی شود.

 

میری علی آبادی تصریح کرد: اگر محدویت های کرونایی ظرف دو هفته رعایت شود چرخه انتقال قطع خواهد شد.

کد خبر 1070035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha