شهید باغبان زاده افتخار نظام و انقلاب است

سلیمانی دشتکی به همراه فرمانده انتظامی خوزستان، نماینده و فرماندار و جمعی از مسئولان دزفول با خانواده شهید باغبان‌زاده دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «قاسم سلیمانی دشتکی» شامگاه (جمعه ۴ تیر) در دیدار با خانواده شهید علیرضا باغبان‌زاده در روستای شهید کریمی دزفول، ضمن ابلاغ پیام تبریک و تسلیت وزیر کشور به خانواده این شهید اظهار کرد: شهید باغبان‌زاده علاوه بر اینکه فردی متعهد در کار خود بود، فردی هیاتی و اهل بیت (ع) و علاقه‌مند به نظام و مردم بود.

 

استاندار خوزستان افزود: شهید باغبان‌زاده به صورت داوطلبانه برای خدمت به مردم در انتخابات در ماموریت‌ها حاضر می‌شد و در نهایت نیز وی در راه خدمت به مردم، نظام و صیانت از آرای مردم به درجه رفیع شهادت نایل آمد که این یک افتخار برای نظام است.

 

وی با بیان اینکه همه در ستاد انتخابات خوزستان پس از شنیدن خبر این حادثه ناگوار، بسیار ناراحت شدند اضافه کرد: این شهید عاشق کشور و‌ نظام بود و امیدواریم فرزندان ایشان نیز راه پدر خود را دنبال کنند.

 

سلیمانی دشتکی در پایان تصریح کرد: این شهید که جهت صیانت از آرای مردم به مناطق صعب‌العبور رفت نشان داد عاشق نظام و انقلاب است.

 

«سردار سید محمد صالحی» نیز با ابلاغ پیام تسلیت فرمانده ناجا عنوان کرد: شهید باغبان‌زاده یکی از همکاران ما در نیروهای انتظامی بود که همواره صادقانه و عاشقانه به نظام و مردم در جهت امنیت خدمت می‌کرد.

 

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان تشکر از ابراز همدردی استاندار خوزستان و معاونان وی ابراز کرد: شهید باغبان‌زاده نمونه کاملی از عشق به خدمت به وطن بود و در راه تامین امنیت کشور جان خود را تقدیم نظام کرد. 

 

وی خاطر نشان کرد: این حاذثه یک حادثه دلخراش و سنگین برای خانواده ایشان است که امیدواریم خداوند به این خانواده صبر عطا کند.

 

مسئولان حاضر در منزل شهید باغبان‌زاده در پایان این دیدار با اهدای لوح و یک جلد کلام الله مجید از خانواده این شهید تجلیل کردند. 

 

شهید علیرضا باغبان‌زاده از شهدای پلیس راهور نیروی انتظامی ۲۹ خرداد در حین انتقال صندوق‌های اخذ رای مناطق سخت گذر احمد فداله دزفول بر اثر سانحه هوایی برای بالگرد حمل عوامل صندوق سیار به درجه رفیع شهادت نائل آمد. در این حادثه ۹ سرنشین دیگر مصدوم شدند که پس از بستری در بیمارستان بزرگ دزفول و مداوا، ترخیص شدند.

 

کد خبر 1070071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha