طرح ملی فهما زمینه نظام مند شدن ارزیابی های کانون های فرهنگی هنری مساجد است

حجت الاسلام جلالوند با اشاره به اهمیت اجرای طرح راهبردی و ملی فهما گفت: طرح ملی فهما زمینه نظام مند شدن ارزیابی های کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

« حجت الاسلام جلالوند» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان البرز در خصوص طرح ملی فهما و آئین تقدیر از برترین های این طرح گفت: طرح ملی فهما زمینه نظام مند شدن ارزیابی های کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

مدیر برتر طرح ملی فهما در استان البرز افزود: در جریان طرح فهما در بخش روابط همدلی به عنوان مدرس اتاق اصناف استان البرز با جذب نظر خیران و نیکوکاران اقدامات بسیار موثری به منظور رسیدگی به نیازمندان و محرومان منطقه کمالشهر کرج انجام شد. 

 

رواق همدلی بستری برای خدمت رسانی به مردم در ابعاد مختلف است

 

حجت الاسلام جلالوند با اشاره به اینکه رواق همدلی در ابععد مختلف خدمت رسانی به مردم تعریف شده است بیان کرد: یکی از نقاط ضعف طرح ملی فهما، کم توجهی به مناطق محروم به ویژه مناطقی است که از امکاناتی چون اینترنت کم بهره هستند.

 

 

 

توزیع ۱۱ هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی در میان حاشیه نشینان کمالشهر 

 

مدیر برتر فهما در استان البرز اظهار کرد: محرومیت زدایی یکی از راهبردهای کلان و مستمر در جریان رزمایش مواسات و همدلی است که این مهم در منطقه کمالشهر کرج در قالب تهیه و توزیع بسته های معیشتی انجام شد. 

 

وی با اشاره به ضرورت خدمت رسانی و خدمات دهی بیان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان همچنین دهه کرامت طی سال جاری بسته های معیشتی میان مناطق حاشیه نشین کمالشهر توزیع شد که این تعداد به ۱۱ هزار و ۴۰۰ بسته به ارزش ۳۵۰ هزار تومان می رسد.

 

شرایط سخت ارزیابی از رقابت و زیست مومنانه می کاهد

 

حجت الاسلام جلالوند بیان کرد: یکی از نقاط ضعف طرح ملی فهما شرایط سخت ارزیابی ها و نمره دادن ها است که این مطلب از رقابت و زیست مومنانه در جریان روند کار و فعالیت ها می کاهد. 

 

مدیر برتر طرح ملی فهما استان البرز بیان کرد: رواق همدلی صرفا ویژه محرومان مالی نبود بلکه به معنای همراهی و توجه به عموم اقشار مختلف خانواده های مردم بود و در این زمینه فعالان کانون فرهنگی هنری مسجد اختصاص به تهیه و توزیع بسته های معیشتی نداشت.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری منتظران ولی عصر(عج) محله پیشاهنگی خاطرنشان کرد: همدلی با اقشار، برپایی مشاوره حقوقی و وکیل معاضدتی همچنین فعالیت های جهادی از جمله برنامه های هدفمند در قالب طرح ملی فهما در کانون فرهنگی هنری منتظران ولی عصر(عج) است.

 

 

کد خبر 1070083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha