کسب و کارهای خرد مورد حمایت قرار می گیرند

سرهنگ مددی با اشاره به اهمیت حمایت از مشاغل خانگی در راستای تقویت اشتغال، گفت: کسب و کارهای خرد مورد حمایت قرار می گیرند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در خرم آباد، سرهنگ « حسین مددی» در نشست با مسیولین سازندگی که با موضوع پیگیری و توجیهی ماموریت های بسیج سازندگی برگزار شد، اظهار داشت: برنامه های بسیج در راستای محرومیت زدایی و حمایت از اشتغال قابل تقدیر است.

 

نماینده شرکت یاس نوین پارسه در خصوص حمایت و پشتیبانی از مشاغل خرد و بازار یابی تولیدی و ....اظهار داشت: حمایت از مشاغل خرد و خانگی می تواند نقش مهمی در ارتقای وضعیت اشتغال و بهبود معیشت مردم داشته باشد.


وی ادامه داد: در این راستا تلاش می شود با همکاری بسیج سازندگی از کسب و کارهای خرد و خانگی حمایت شود.

 

سرهنگ مددی افزود: در راستای حمایت از کسب و کار های خرد و خانگی ۲ یک نفر از فعالین از عرصه ی مختلف بعنوان سرخوشه انتخاب می شود.

 

وی افزود: از توان سرخوشه ها در راستای آموزش و ارائه مشاوره  و همچنین نحوه بسته بندی با هدف بازاریابی صحیح بهره گرفته می شود.

 

سرهنگ مددی افزود: پیگیری جهت دریافت مجوز ها مربوطه و برند سازی تولیدات از دیگر برنامه های حمایتی برای حمایت از مشاغل خرد است.

 

نماینده شرکت یاس نوین پارسه خاطرنشان کرد: تامین مکان جهت بسته بندی محصولات و مشارکت در سرمایه گذاری در از دیگر برنامه های حمایتی از مشاغل خرد و خانگی است.

 

وی اظهار کرد: شاغل خانگی و کسب و کار های کوچک، متوسط و خرد با توجه با اینکه بخش زیادی از جامعه را در بر می گیرد و نقش مهمی در ایجاد اشتغال و اقتصاد خانواده ها دارد باید در دولت آینده مورد توجه جدی قرار گیرد.

کد خبر 1070108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha