احداث باند دوم کمربندی غربی شهر زاهدان

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: عملیات اجرایی احداث باند دوم کمربندی غربی شهر زاهدان به طول ۱۴ کیلومتر با اعتبار ۱۸۸میلیارد تومان به زودی آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «عطاءاله اکبری» بیان داشت: عملیات اجرایی احداث باند دوم کمربندی غربی شهر زاهدان به طول ۱۴ کیلومتر با اعتبار ۱۸۸میلیارد تومان به زودی آغاز می شود.

 

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه راه مناسب یکی از مولفه های توسعه پایدار است افزود : کمربندی غربی زاهدان از میدان امام رضا (ع) به سمت خروجی محور خاش در محدوده بلوار خلیج فارس به دلیل توسعه ساخت و ساز در اطراف محور و ایجاد شهرک های مسکونی متعدد نظیر غدیر شهر، شهرک جهاد و برق در عمل به یک محور شهری تبدیل شده و نتوانسته است آن نقش عبور برون شهری را به خوبی ایفا کند.

 

این مقام مسئول با اشاره به موقعیت شهر زاهدان که به عنوان حلقه پیوند دهنده بخش مهمی از زنجیره ارتباطی جنوب شرق به شمار می رود، ادامه داد: این اداره کل با توجه به جایگاه مهم راه های ارتباطی این کلانشهر و همچنین ساماندهی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور وسائط نقلیه سنگین از خارج شهر و کاهش بار تصادفات احداث این کمربندی را به عنوان یک ضرورت مورد توجه ویژه قرار داده است.

 

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این راستا بر اساس برنامه ریزی انجام شده احداث این کمربندی به عنوان یکی از پروژه های مهم‌ زیر ساختی برای مرکز استان با اعتبار ۱۸۸میلیارد تومان توسط پیمانکار بخش خصوصی به زودی عملیاتی می شود.

 

اکبری ابراز امیدواری کرد؛ در یک برنامه زمان بندی ۲ ساله این پروژه مهم راه سازی در زاهدان تکمیل و بسیاری از این مشکلات این بخش مرتفع شود.

کد خبر 1070125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha