۴۱ بسته معیشتی در بین نیازمندان امیرآباد بهشهر توزیع شد

طاطیان گفت: همزمان با دهه کرامت و با هدف دستگیری از نیازمندان ۴۱ بسته معیشتی در بین نیازمندان روستای امیرآباد بهشهر توزیع شد.

«علی طاطیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهارکرد: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی و کمک مومنانه  41 بسته معیشتی در دهه کرامت در بین نیازمندان امیرآباد بهشهر  توزیع شد.

 

دبیر کانونهای خدمت رضوی بهشهر اعلام کرد: برای تهیه هر بسته کمک معیشتی و بهداشتی 350 هزار تومان هزینه شده است.

 

وی اظهار کرد: هر بسته شامل مرغ، برنج، روغن، رب گوجه فرنگی و ماکارونی، سویا و انواع حبوبات و قند، شکر، چای و مواد شوینده و بهداشتی است.

 

طاطیان یادآور شد: کانون خدمت رضوی همزمان با شیوع ویروس کرونا و در راستای عمل به فرمایشات رهبری در تهیه و توزیع بسته های کمک معیشتی وارد میدان بوده و همچنان هم در میدان حاضر است.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان بهشهر افزود: توزیع سبدهای معیشتی در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری با کمک هیات امنای مساجد، بسیج محلات و خیرین شهرستان در بین نیازمندان توزیع می شود.

 

طاطیان اظهار کرد: اگر چه شیوع بیماری منحوس کرونا دارای مشکلات و معضلات فراوانی بود و بسیاری از مشاغل تحت تاثیر این ویروس قرار گرفته و مردم متضرر شدند اما در کنار همه مشکلاتی که برای مردم دنیا و ایران ایجاد کرد، نشان داد مردم متدین ایران از ظرفیت بالای همدلی برخوردار و کمک کار هم نوعان خود هستند.

کد خبر 1070153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha