توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ قرص نان صلواتی در نکا

یحیی پور از توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ قرص نان صلواتی در نکا خبر داد و گفت: این نان صلواتی به مناسبت دهه کرامت در بین مردم توزیع شد.

«محمدتقی یحیی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان نکا استان مازندران اظهار کرد: کمک برای دستگیری از نیازمندان و نهادینه کردن ارزش های دینی و معنوی و فرهنگ رضوی در جامعه از برنامه های مهمی است که در دستور کار کانون خدمت رضوی است.

 

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان نکا افزود: با تلاش های انجام شده در طول دهه کرامت برنامه های مهمی برای شناخت بیشتر سیره و روش رضوی اجرایی شد و در کنار دیدار خدام امام رضا(ع) با امام جمعه نکا، برافراشتن پرچم امام رضا(ع) بر فراز نکا، دستگیری از نیازمندان، توزیع نان رایگان و تبیین فرهنگ رضوی با قوت اجرایی شد.

 

وی خاطر نشان کرد: با هماهنگی انجام شده با 10 نانوایی در سطح شهرستان نکا، از سوی گروه جهادی امام رضا به مناسبت سالروز ولادت امام رضا(ع) و روزهای بعد از آن دو هزار و 500 نان صلواتی در سطح 10 نانوایی نکا در بین مردم به صورت رایگان توزیع شد.

 

یحیی پور گفت: توزیع نان صلواتی در ماه مبارک رمضان هم اجرایی شده بود و اکنون هم تلاش کردیم تا نان متبرک رضوی همزمان با ایام کرامت در سفره مردم مومن و ولایتمدار نکا قرار گیرد.

 

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان نکا یادآور شد: طرح نان مهربانی کمک مومنانه از سوی آستان قدس رضوی است که به همت کانون های خدمت رضوی در سراسر کشور اجرایی می شود و شهرستان نکا در این راستا با تمام توان وارد عمل شده است.

کد خبر 1070206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha