کارگاه های تولیدی خرد مورد حمایت قرار می گیرند

سرهنگ جهانبخش گفت: از منابع بنیاد علوی از ایجاد کارگاه های تولیدی خرد در استان حمایت می شود.

سرهنگ «احسان جهانبخش» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: توسعه کارگاه های تولیدی خرد و حمایت از این کارگاه ها بستر تحقق رشد و توسعه است.

 

مسئول بسیج سازندگی استان لرستان از حمایت از کارگاه های تولیدی خرد با مشارکت بنیاد علوی خبرداد و افزود:  طرح تقسیم ۲۰ میلیارد تسهیلات قرض الحسنه جهت ایجاد کارگاه های تولیدی خرد در استان اجرایی می شود.

 

وی افزود: در قالب این طرح از منابع بنیاد علوی، 20 میلیارد اعتبار در قالب تسهیلات قرض الحسنه برای ایجاد کارگاه های تولیدی خرد توزیع می شود.

 

سرهنگ جهانبخش با اشاره به برنامه های بسیج سازندگی استان در واحد فنی و محرومیت زدایی، ابراز کرد: پیگیری ۹۵ مسکن در حال ساخت  و ۱۰۰۰ واحد مسکن هم در برنامه اهای بسیج سازندگی استان در سال جاری قرار دارد.
 

وی خاطرنشان کرد: همچینن در طول سال 1400 بالغ بر هشت هزار متر کانال آبر کشاورزی با هدف محرومیت زدایی در استان پیگیری می شود.

سرهنگ جهانبخش ادامه داد:  همچنین مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان برای پروژه های محرومیت زدایی و مشکلات اب و فاضلاب در دست کار داریم.
 

 مسئول بسیج سازندگی استان لرستان همچنین با اشاره به عملکرد در واحد فرهنگی و جهادی، اظهار کرد: در حوزه انعکاس و بازتاب رسانه ای همکاری خوبی با اصحاب رسانه وجود دارد.

کد خبر 1070217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha