ثبت‌نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر آغاز شد

آشتاب، از آغاز ثبت‌نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر در لرستان همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: این جشنواره در بخش های صنعت، خدمات، کشاورزی و گردشگری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «علی آشتاب»، امروز(5تیر) در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ثبت نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر در لرستان آغاز شده است.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بیان کرد: هدف از برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر شناسایی و انتخاب کارآفرینانی است که با پشتکار و خلاقیت تحولی بر تولید و اشتغال ایجاد کرده‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی آغاز شده است، گفت: بخش گردشگری و صنایع دستی به عنوان بخش تخصصی به جشنواره کارآفرینان برتر اضافه شده است.

 

آشتاب بیان کرد: توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، شناسایی و انتخاب کارآفرینان برتر و معرفی آنها به عنوان الگو به آحاد جامعه به ویژه جوانان، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی، ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کار و کسب، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

 

وی با اشاره به اینکه مراحل ثبت نام جشنواره به صورت اینترنتی است، بیان کرد: متقاضیان از یک تیر ماه تا ۱۰ مرداد ماه سال جاری با مراجعه به سامانه جشنواره کارآفرینان برتر به آدرس WWW.KARAFARINANEBARTAR.IR می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

کد خبر 1070231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha