ظرفیت آموزش فنی و حرفه ای برای توسعه کارآفرینی و اشتغال بالا است

نیکو ظرفیت آموزش فنی وحرفه ای برای توسعه کارآفرینی و اشتغال را بالا دانست و گفت: این ظرفیت‌ها نقش موثری در بهبود شرایط استان در زمینه رفع بیکاری دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «مهرداد نیکو» ظهر امروز (شنبه ۵ تیر) در نشست با مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان رییس دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا بهبهان، با اشاره به استفاده دستگاه‌های اجرایی خوزستان از ظرفیت های بوجود آمده در بخش اشتغال اظهار کرد: این ظرفیت‌ها می‌تواند نقش موثری در بهبود شرایط استان در زمینه رفع بیکاری داشته باشند که لازمه آن مطالبه‌گری دستگاه‌های اجرایی از سطح ملی و وزارتخانه‌های مربوطه است.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان ادامه داد: ظرفیت آموزش فنی وحرفه ای برای توسعه کارآفرینی و اشتغال بسیار بالا است و ضرورت دارد دانشجویان و فارغ التحصیلان را به سمت کسب مهارت ترغیب و هدایت کرد.

 

وی هم افزایی و تعامل سازنده بین بخشی فنی و حرفه ای و دانشگاه را یک کار ارزشمند دانست و تصریح کرد: این کار سبب توسعه مهارت و توجه مسئولین کشور شده که می تواند الگوی بسیارخوب برای مدیران باشد.

 

نیکو با بیان اینکه خوزستان نیازمند افرادمتخصص، ماهرو دارای دانش مهارتی است تا منجر به توسعه اقتصادی و پیشرفت شود تشریح کرد: رویکرد جدید دانشگاه و فنی وحرفه ای در توسعه مهارت آموزی به ویژه برای دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی می تواند ارتباط با صنعت را بهتر پیوند بزند.

 

کد خبر 1070234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha