مراسم اختتامیه حضور کاروان زیر سایه خورشید در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

کاروان زیر سایه خورشید که از روز ۲۹ خرداد در چهارمحال و بختیاری حاضر شده بودند، پس از حضور در شهر ها و روستای های مختلف این استان، روز جمعه ۴ تیر برای شرکت در مراسم اختتامیه جشن زیر سایه خورشید در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد حاضر شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «وزیری مقدم»، کاروان زیر سایه خورشید که از روز ۲۹ خرداد در چهارمحال و بختیاری حاضر شده بودند، پس از حضور در شهر های و روستای های مختلف این استان و دیدار با خانواده های شهدا، بیماران و حضور در جشن های دهه کرامت روز جمعه ۴ تیر برای شرکت در مراسم اختتامیه جشن زیر سایه خورشید در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد حاضر شدند.

 

روحانی کاروان زیر سایه خورشید در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اعضای کاروان زیر سایه خورشید با حضور در بیمارستان ها، شبکه بهداشت و درمان و اهدا شاخه های گل و بسته های نمک و نبات متبرک حرم رضوی (ع) از کادر درمانی و بهداشتی این استان در ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به بیماران تجلیل کردند.

 

وی برپایی کاروان شادی را یکی دیگر از برنامه‌های شب میلاد امام رضا (ع) عنوان کرد و گفت: این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

 

حجت الاسلام «وزیری مقدم» با بیان اینکه طرح زیر سایه خورشید از برنامه های فرهنگی بسیار خوبی است، اظهار کرد: این طرح بسیار اثرگذار و امید بخشی در عرصه ترویج فرهنگ رضوی است.

 

روحانی کاروان زیر سایه خورشید در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: باید این بستر حرکت کاروان قدس رضوی که کار ارزشی و فرهنگی است مورد توجه مسئولان فرهنگی و دیپلماسی قرار گیرد.

 

گفتنی است: این جشن در فضایی آکنده از مهر و محبت به ساحت مقدس ائمه اطهار به ویژه حضرت ثامن الحجج، علی ابن موسی الرضا (ع) با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

 

خاطرنشان می شود: اعضای کاروان زیر سایه خورشید از ۲۹ خرداد الی ۴ تیر میهمان مردم استان چهارمحال و بختیاری بودند.

 

کد خبر 1070345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha