دهلران نیازمند توجه ویژه رئیس جمهور منتخب  است

امام جمعه شهرستان دهلران گفت: شهرستان دهلران دارای ظرفیت های بالقوه نفت، گاز، آب خاک و کشاورزی است که نیازمند توجه ویژه رئیس جمهور منتخب است.

حجت الاسلام «سيد محسن موسوي» در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد: انتظار از رئیس جمهور منتخب این است بر اساس ظرفيت هاي این شهرستان، بودجه هاي ملي و استاني به اين شهرستان مرزي براي عمران و آباداني تخصیص یابد تا شاهد توسعه همه جانبه این شهرستان مرزی با 220 كيلومتر مرز مشترك با كشور عراق باشيم.

 

وی با اشاره به اینکه ایلام نیازمند مدیریت قوی در حد یک وزیر است، یادآور شد: استان ایلام سال هاست از بی تدبیری و سوء مدیریت رنج می برد و از برکت تردد میلیونی زوار امام حسین(ع) در استان ایلام، اندکی  مورد توجه قرار گرفته، اما متاسفانه بودجه ها ی اربعین به عدالت توزیع نمی شود.

 

موسوی تصریح کرد: انتظار است رئیس جمهور منتخب با شروع به کار دولت جدید شهرستان دهلران را به صورت ویژه دریابید، شهرستانی که یک سوم کل استان را تشکیل می دهد نیازمند محرومیت زدایی در حوزه های مختلف است.

 

امام جمعه دهلران فعالیت  شرکت های منطقه را یادآور شد و گفت: استفاده از نیروهای بومی در این شرکت ها برای کاهش آمار بیکاری در شهرستان ضروری است و می طلبد این مهم مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

 

وی بر ضرورت توجه به وضعيت كشاورزي و صنايع تبديلي، نفت و گاز و اشتغال جوانان، ايجاد فرمانداري ويژه، توسعه راه هاي مواصلاتي به ويژه راه چم سرخ - حاضرميل و راه انديمشك - دهلران - مهران، راه اندازي بازارچه مرزي چيلات از جمله خواسته های به حق مردم این شهرستان است که انتظار می رود دولت جدید این خواسته های بحق مردم توجه جدی داشته باشد

 

کد خبر 1070402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha