اساتید بسیجی، مروج فرهنگ اسلامی و انقلابی در جامعه علمی کشور هستند

سردار بوعلی گفت: اساتید بسیجی، مروج فرهنگ اسلامی و انقلابی در جامعه علمی کشور هستند و نقش اصلی در معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به جامعه و جوانان بخصوص در حوزه علم و فناوری بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (یکشنبه 6 تیر) در دیدار با جمعی از اساتید بسیجی استان فارس با گرامیداشت یاد و خاطره شهید نمصطفی چمرانم، گفت: شهید «چمران» دارای شخصیت فعال، چند بعدی و تاثیرگذار در جغرافیای جهان اسلام است و افتخاری برای تمام مسلمانان و الگویی شاخص برای همه دانشگاهیان است.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: بسیج اساتید قشری اثرگذار، تعیین کننده و پیش برنده در جامعه است که باید به عنوان یک جریان تعیین کننده و جهت دهنده به همه اقشار جامعه به خصوص جوانان نقش آفرینی کند.

وی اضافه کرد: یکی از فلسفه های وجودی اقشار بسیج، شناسایی ظرفیت های موجود در قشر تخصصی و پیوند این ظرفیت ها با توانمندی های مردمی برای حل مشکلات است.

سردار بوعلی تاکید کرد: اساتید بسیجی مروج فرهنگ اسلامی و انقلابی در جامعه علمی کشور هستند و نقش اصلی در معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به جامعه و جوانان بخصوص در حوزه علم و فناوری بر عهده دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تولید موفق واکسن کرونا توسط متخصصان ایرانی بیان کرد: امروز نام جمهوری اسلامی ایران در کنار کشورهای تولید کننده واکسن کرونا قرار گرفته که مایه افتخار جامعه علمی، پژوهشی و تحقیقاتی کشور است.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: نیروهای مسلح با اقتدار از مرزهای کشور حفاظت و حراست می کنند تا به تهدید و تجاوز دشمن پاسخ کوبنده بدهند.

سردار بوعلی تصریح کرد: امروز در زمینه دستیابی به تکنولوژی دفاعی در وضعیت بسیار خوبی هستیم و اقتدار دفاعی یکی از مولفه های قدرت کشورها است که با اتکا به خدا و اعتماد به نخبگان کشور به آن دست پیدا کرده ایم.

کد خبر 1070452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha