برگزاری مرحله نهایی پنجمین دوره مسابقات قرآنی سراج

رییس فرهنگسرای قرآن از برگزاری مرحله نهایی مسابقات سراج با داوری آثار برگزیده مرحله مقدماتی خبر داد.

«رحیم خاکی» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان از برگزاری مرحله نهایی پنجمین دوره مسابقات قرآنی سراج با داوری آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره به صورت غیرحضوری خبر داد.

 

رییس فرهنگسرای قرآن افزود: در این دوره از مسابقات که تنها در رشته قرائت قرآن کریم و در دو مقطع سنی زیر 16 و بالای 16 سال برگزار شد، تعداد 320 تلاوت قرآن به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

 

وی خاطرنشان کرد: مرحله مقدماتی توسط  گروه داوران و با نظارت دکتر سعید رحمانی داوری شد که از این مرحله 120 اثر برگزیده به مرحله نهایی راه یافت.

 

خاکی یادآور شد: روزهای دوشنبه و سه شنبه 7 و 8 تیرماه با حضور داوران مجرب کشوری در بخش برادران اساتیدی چون  علی اکبر حنیفی ، محمدرضا پورزرگری، دکتر سعید رحمانی، مجید زکی لو و مسئول کمیته فنی رضا عبدی حافظ قرآن کریم و همچنین در بخش خواهران با حضور استاد محبوبه کاتب به عنوان داور اصلی و خانم لیلا فرخی به عنوان کمیته فنی این تلاوت ها داوری شده تا نفرات برتر مسابقات مشخص شوند.

 

رییس فرهنگسرای قرآن گفت: مراسم اختتامیه مسابقات سراج با اعلام نفرات برتر توسط کمیته فنی و با رعایت پروتکل های بهداشتی روز پنج شنبه 10 تیرماه برگزار می شود.

کد خبر 1070455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha