بیش از هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد کرمان از خدمات کمک‌آموزشی کنکور سراسری بهره مند شدند

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: هزار و ۹۵ نفر دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان باهدف کسب موفقیت و دستیابی به رتبه‌های برتر در کنکور سراسری، از خدمات آموزشی در مؤسسات معتبر کنکور برخوردار شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد؛ یحیی صادقی گفت: با توجه به نزدیک شدن به کنکور سراسری از طریق تعامل با مؤسسات علمی-آموزشی تراز اول یک هزار و ۹۵ نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت از خدمات کلاس‌های کنکور، نکته تست، همایش و جمع‌بندی این مؤسسات برخوردار شدند.

 


مدیرکل کمیته امداد استان کرمان برگزاری آموزش‌های آزمایشی آنلاین و آفلاین با توجه به شیوع کرونا را از دیگر خدمات ارائه‌شده این نهاد به دانش‌آموزان کنکوری دانست و ادامه داد: دانش‌آموزان پایه سوم متوسطه در رشته‌های تجربی، ریاضی-فیزیک و علوم انسانی برای کنکور ۱۴۰۰ در مؤسسات علمی-آموزشی مورد نظر ثبت‌نام شدند.

 


صادقی در ادامه به تشکیل باشگاه مستعدین کنکور ۱۴۰۰ اشاره کرد و افزود: این باشگاه با حضور ۶۶ نفر از دانش‌آموزان مستعد تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان با معدل بالا که در آزمون‌های آزمایشی تراز خوبی کسب کرده‌اند تشکیل‌ شده است و خدمات ویژه مشاوره‌ای در قالب باشگاه مستعدین به این دانش آموزان ارائه ‌شده است.

 

 


وی به انعقاد قرارداد این نهاد با موسسه آینده‌سازان اشاره کرد و گفت: بر اساس این قرارداد یک هزار و ۹۵ نفر از دانش‌آموزان موردحمایت از خدمات پشتیبانی تلفنی موسسه، برگزاری وبینار انگیزشی_تخصصی گروهی و مشاوره انتخاب رشته برخوردار شده اند.

 


گفتنی است؛ سال گذشته ۲۷ نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد حائز رتبه‌های زیر پنج هزار کنکور سراسری شدند.
 

کد خبر 1070485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha