اجرای  طرح سه شنبه های تکریم  در دهه کرامت

سیاه کمری گفت: در راستای تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران در دهه کرامت طرح ملی سه شنبه های تکریم در این کانون با حضور جوانان برگزار شد.

پروانه سیاه کمری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: جوانان و نوجوانان این کانون در تمامی برنامه ها با شور و اشتیاق خاصی فعالیت می کنند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت قاسم (ع) افزود: تمام کارهای کانون در راستای آگاه سازی و درک مردم است  کهدر رابطه با انقلاب ، مسائل دینی و مذهبی برای کودکان و بزرگسالان توضیح می دهیم.

 

وی با اشاره به برنامه ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: در ماه مبارک رمضان مراسم ختم قرآن، بخاطر شیوع ویروس کرونا در هفته دو جلسه تفسیر  ،مراسمات برگزاری شب های قدر و عید فطر ، برپایی نماز عید فطر  در داخل مسجد با رعایت پروتکل های بهداشتی ، برپایی سفره فطاری ،آموزش و روخوانی قران  و برگزاری کلاس احکام  از مهمترین برنامه های کانون در این ایام است.

 

سیاه کمری  بابیان اینکه در برنامه های رویداد ایران قوی فعالیت داشتیم تصریح کرد: با حضور جوانان و اعضاء کانون در رویداد ایران قوی شرکت کردیم و با توجه توان رواق های ایجاد کردیم.

 

مسئول کانون حضرت قاسم (ع)  اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت اعضا بسیاری از برنامه ها از جمله مناسبت ها و اعیاد با حضور گسترده جوانان در فضای مجازی برگزار  شد .

 

وی گفت: با توجه به فرامین رهبری در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر و نیازمند که قبلا توسط کانون شناسایی شد بسته های حمایتی تهیه و توزیع شد و با توجه به اینکه این کانون با استان قدس رضوی در ارتباط  است افرادی که بی بضاعت را تحت پوشش قرار دادیم و در ماه مبارک رمضان به صورت بسته های غذایی گرم ، خشکبار بسته تهیه و توزیع کردیم.

کد خبر 1070525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha