مطالبه عمومی دلسوزان انقلاب انجام دقیق و کامل وظایف اصلی قوه قضائیه است

حجت الاسلام ولایی برحق با تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضائیه گفت: مطالبه عمومی دلسوزان انقلاب انجام دقیق و کامل وظایف اصلی قوه قضائیه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز، به نقل از سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز، « حجت الاسلام ولایی برحق» با تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضائیه گفت: هفته قوه قضائیه به زحمتکشان این عرصه در استان البرز تبریک عرض می کنیم، باید اذان داشت مسئولیت خطیر قوه قضائیه در دوره جدید و گام دوم انقلاب بسیار بی‌بدیل است.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: مطالبه عمومی دلسوزان انقلاب انجام دقیق و کامل وظایف اصلی قوه قضائیه است.

 

وی اظهار کرد: ذات قوه قضائیه بلکه ارسال رُسل و بینات الهی نیز، طبق تعبیر آیه شریفه «لِیَقومَ النّاسُ بِالقِسطِ» است، این اقامه قسط آن هم توسط خود مردم و جاری شدن عدالت در جامعه، هدف ارسال رُسل الهی است.

 

وی ادامه داد: نهایت هدف ظهور حضرت مهدی (عج) که در روایات بسیار مورد توجه قرار گرفته تعبیر بسیار زیبای «یَمْلَأُ الْأَرْضَ قِسْطاً وَ عَدْلًا» است، یعنی با ظهور حضرت حجت (عج) قسط و عدل در عالم پر می‌شود.

 

وی بیان کرد: بعد از اینکه ظلم و جور عالم‌گیر شد، حضرت مهدی (ع) ظهورشان و عملیات ویژه و توقع جدی مردم از ایشان مطالبه قسط و عدل دارند و این فهم در عالم به عنوان شعار ایشان قرار گرفته و می‌گیرد.

 

حجت الاسلام ولایی برحق عنوان کرد: قوه قضائیه هم به عنوان قوه‌ای که شعار اصلی آن فسادستیزی و اقامه عدل و قسط در جامعه است، مأموریت خطیری دارد و مطالبه مردم در این حوزه نیز، مطالبه به حق است.

 

وی ادامه داد: به فضل خدا در سال‌های اخیر این مهم بسیار مورد توجه قرار گرفته و اثرات آن مشهودتر در جامعه مخصوصاً در قوه قضائیه مشاهده شده است.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: امید است که این حرکت اَبتر نماند و با قوت بیشتر جاری شود و روز به روز زحمت‌کشان این عرصه در عمل به وظایفشان توفیق بیشتری پیدا کنند و موفق‌تر از گذشته باشند.

 

کد خبر 1070536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha