ایجاد زیرساخت‌های لازم برای شهرک صنعتی الغدیر

سرمست گفت: برنامه‌ریزی‌ها برای توسعه زیرساخت‌های لازم برای شهرک صنعتی الغدیر قم انجام و امیدواریم که بتوانیم در رشد و توسعه این شهرک بکوشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «بهرام سرمست» امروز (یکشنبه 6 تیرماه) در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی الغدیر گفت: این شهرک، یکی از شهرک‌های باقابلیت بالا در استان است که می‌تواند در امر توسعه صنایع مؤثر باشد.
 

استاندار قم عنوان داشت: این شهرک دارای وسعت بسیاری است و محلی مناسب برای توسعه فضاها و صنایع و شرکت‌ها خواهد بود که همواره در این خصوص برنامه‌ریزی خواهیم کرد.
 

وی گفت: شهرک صنعتی الغدیر در فاز اول دارای 864 هکتار بوده که با توسعه زیرساخت‌های مهم آن ازجمله گاز، آب، برق و... در حد توان می‌کوشیم تا به توسعه این شهرک کمک کنیم.


سرمست گفت: این شهرک در حدفاصل تهران و قم قرار دارد که از یک نقطه استراتژیکی مهمی برخوردار بوده که می‌تواند علاوه بر سرمایه‌گذاران داخل استان، ظرفیت سرمایه‌گذاران خارج از استان را جذب کند.


استاندار قم گفت: این منطقه می‌تواند محلی برای سرمایه‌گذاران و سر زیر صنایع در تهران باشد و محلی امن و مطمئن برای فعالیت‌ها و توسعه صنایع کشور به شمار آید.

کد خبر 1070537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha