اختتامیه هفتمین جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس مغان ۱۰ تیرماه برگزار می شود

بحرالعلومی از آغاز اکران فیلم های هفتمین جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس مغان در ۸ تیرماه خبر داد و گفت: اختتامیه هفتمین جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس مغان با حضور هنرمندان و منتخبان این دوره ۱۰ تیرماه برگزار می شود.

«عبدالله بحرالعلومی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اکران فیلم های هفتمین جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس مغان 8 تیرماه آغاز و اختتامیه آن نیز با حضور هنرمندان و منتخبان این دوره 10 تیرماه برگزار خواهد شد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: جغرافیا و محیط زیست و مرزنشینی و توجه به سرمایه های اجتماعی، آداب و رسوم زندگی مرزنشینان و عشایر بومی (آئین ها و مراسم)، ترویج اخلاق و ارزش های اسلامی و انسانی و فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت و پرداختن به آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد، طلاق، خشونت و... از جمله محورهای این دوره از جشنواره فیلم مغان است.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: اکران فیلم ها در سه بخش اکران، نقد و بررسی فیلم های کوتاه و بلند انجام می شود و در بخش فیلم نامه نیز به صورت رقابتی در سه قالب داستانی، مستند، انیمیشن و عکس خواهد بود.

 

بحرالعلومی خاطر نشان کرد: برپایی کارگاه آموزشی کارگردان و عکاسی از جمله برنامه های جنبی این جشنواره خواهد بود که در سینما انقلاب اردبیل برپا می شود.

 

وی ادامه داد: البته به دلیل شیوع بیماری کرونا تمامی دستورالعمل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در این برنامه فرهنگی الزامی خواهد بود و امیدواریم بتوانیم مسائل بهداشتی و رعایت آن را به خوبی فرهنگ سازی کنیم.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: حضور هنرمندانو منتخبان این دوره در مزار شهدای گمنام از دیگر بخش های معنوی این مراسم فرهنگی خواهد بود.

 

بحرالعلومی اظهار داشت: برپایی کارگاه فیلم نامه نویسی و کارگاه آموزشی فیلمبرداری از دیگر برنامه های جنبی این برنامه فرهنگی است.

 

کد خبر 1070569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha