تابستان، فرصت مناسبی برای تقویت فعالیت های پرورشی بین دانش آموزان است

آیت‌الله خاتمی با انتقاد از اینکه در کشور ما بیش از تربیت به آموزش اهمیت داده می شود، گفت: از اوقات فراغت دانش آموزان می توان برای فعالیت های پرورشی استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان امروز در جلسه ستاد اجرایی فعالیت‌های تابستانی وزارت آموزش و پرورش اظهار داد: دستگاه تعلیم و تربیت بستر تربیت دانش آموزان را با برنامه های مختلف اجرایی می کند.

 

آیت الله علی خاتمی به نقش خانواده، دولت و مدرسه در تربیت فرزندان اشاره کرد و افزود: نقش آموزش و پرورش در این تربیت پررنگتر است.

 

وی با یادآوری اینکه دغدغه تمام اولیاء تربیت فرزندانی سالم و صالح است، گفت: آموزش و پرورش نیز با اختصاص بودجه تلاش می کند در تربیت دانش آموزان تاثیرگذار باشد.

 

نماینده ولی فقیه با انتقاد از اینکه در کشور ما بیش از تربیت به آموزش اهمیت داده می شود، گفت: از اوقات فراغت دانش آموزان می توان برای فعالیت های پرورشی استفاده کرد.

 

آیت الله خاتمی با بیان اینکه استان زنجان بیش از 3 هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، گفت: شهدا سرمایه های این کشور محسوب می شود و بایستی به عنوان الگوهایی به دانش آموزان معرفی شوند.

 

وی در پایان با قدردانی از تلاش معلمان برای آموزش دانش آموزان در دوران کرونایی گفت: شاهد حضور برخی از معلمان در مناطق محروم برای ارائه خدمت به دانش آموزان بودیم.

کد خبر 1070577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha