مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای  نیاز به تعمیرات و تجهیزات اساسی دارند

سواعدی با بیان اینکه مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در حوزه برادران و خواهران نیاز به تعمیرات و تجهیزات اساسی دارند گفت: بهسازی و ارتقای تجهیزات کارگاهی و تکمیل پروژه مرکز خواهران که دارای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی است به اعتباری برای تکمیل نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «عبدالنبی سواعدی» امروز در نشست با مدیرکل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خوزستان در شهرستان بهبهان اظهار کرد: ارائه طرح مهارت‌آموزی و اشتغال‌پذیری دانشجویان با عنوان طرح «جاک» و تمرکز برای افزایش رشته‌های جدید و اولویت دادن به مهارت‌های نو مانند ساخت تولید، اتوماسیون صنعتی، ابزار دقیق، تهویه و تبرید و فرآوری گیاهان دارویی مانند ضایعات گل نرگس می‌تواند دانشگاه را با صنعت ارتباط داد.

 

مدیرکل فنی و حرفه ای خوزستان با بیان اینکه مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در حوزه برادران و خواهران نیاز به تعمیرات و تجهیزات اساسی دارند افزود: بهسازی و ارتقای تجهیزات کارگاهی و تکمیل پروژه مرکز خواهران که دارای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی است به اعتباری برای تکمیل نیاز دارد.

 

وی با اشاره به درصد بالای بیکاری بانوان اضافه کرد: این موضوع نیازمند سرمایه‌گذاری مهارتی برای توسعه کارآفرینی و ایجادکسب و کار در این بخش است؛ طرح آموزش محصول‌محور بسیار کار خوبی است می‌توان از آموزش دارالفنونی به سمت شیوه‌های نوین برای انتقال مهارت بهره‌مند شد.

 

سواعدی خواستار خرید و نصب تجهیزات آموزشی کارگاه فرز CNC در مرکز TMC دانشگاه خاتم الانبیاء بهبهان، تامین اعتبار تجهیزات کارگاه آموزشی تهویه و تبرید در مرکز برادران و تامین اعتبار تجهیز کارگاه کنترل و ابزار دقیق، اتوماسیون صنعتی و امنیت سایبری اتوماسیون صنعتی، تامین اعتبار تکمیل پروژه ساختمان مرکز خواهران بهبهان و تامین اعتبار تعمیرات ضروری ساختمان مرکز برادران شد.

 

کد خبر 1070593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha