غنی سازی اوقات فراغت در کانون حضرت فاطمه(س) با آموزش صنايع دستی

کریمی از برگزاری طرح غنی سازی اوقات فراغت به شیوه مجازی در کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه(س) کیسم آستانه اشرفیه خبرداد.

«زهرا کریمی کیسمی» با اشاره به آغاز فصل فراغت کودکان و نوجوانان و لزوم غنی سازی این اوقات با محوریت کانون‌های مساجد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: گرچه شیوع ویروس کرونا مانع برگزاری کلاس‌های مختلف با حضور کودکان و نوجوانان است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه(س) کیسم آستانه اشرفیه ادامه داد: این کانون جهت پربارتر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان وساير اعضای کانون اقدام به آموزش آنها از طريق فضای مجازی کرده و هر روز يک آموزش در اين فضا اشتراک گذاری می‌کند.

 

وی با بیان اینکه اکثریت این آموزش‌ها با محوریت صنایع دستی است تصریح کرد: پایان هر ماه به اعضای فعال شرکت کننده هدايایی اهدا مي‌شود.

 

کریمی همچنین از بازنشر گسترده فیلم مربوط به گزارش واکسن ایرانی"برکت" در فضای مجازی به همت اعضای کانون خبرداد و بیان کرد: به‌منظور پاسداشت زحمات متخصصان ايرانی و تشويق مردم برای استفاده از واکسن ساخت وطن، فيلم مربوط به گزارش واکسن ايرانی برکت در حضور رهبر معظم انقلاب را در فضای مجازی به اشتراک گذاردیم.

 

وی همچنین از آموزش‌های کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه(س) کيسم جهت پيشگيری از گرمازدگی خبرداد و بیان کرد: با شروع فصل تابستان و گرم شدن هوا طی هشدارهای مختلف در فضای مجازی به اعضای گروه و سايرين با عنوان " گرمازدگی در کمين است " درخواست کردیم تا مواظب گرمازدگی در سالمندان و کودکان باشيد.

 

کریمی ارائه آموزش‌های علائم گرمازدگی و راه‌های درمان آن را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان ساخت: کلاس‌های آموزشی قرآن، حدیث، گل‌سازی، نقاشی، برگزاری جشن‌ها و مراسمات مذهبی از دیگر فعالیت‌های کانون در طرح تابستانی است.

 

گفتنی است؛ کانون حضرت فاطمه‌(ع) روستای کیسم استانه اشرفیه در حال حاضر تعداد ۱۶۰ عضو از گروه‌های مختلف سنی اعم از برادران و خواهران دارد.

 

 

 

 

کد خبر 1070599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha