آغاز بازنگری آرای شورای اسلامی در خوزستان

سلیمانی دشتکی از آغاز بازنگری آرای شورای اسلامی در خوزستان از امروز خبر داد و گفت: به مردم، معترضان و منتقدان اطمینان می‌دهیم که هیات نظارت و اجرایی نتیجه را بعد از بررسی به هیات نظارت شهرستان اعلام می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «قاسم سلیمانی دشتکی» امروز (یکشنبه ۶ تیر) در جمع خبرنگاران، با اشاره به ششمین دوره شوراهای شهر و روستا اظهار کرد: به مردم، معترضان و منتقدان اطمینان می‌دهیم که هیات نظارت و اجرایی نتیجه را بعد از بررسی به هیات نظارت شهرستان اعلام می‌کنند.

 

استاندار خوزستان افزود: بعد از پنج روز فرصت مجدد بررسی دارند در صورت وجود مشکل به هیات نظارت استان اطلاع داده شده و در صورت تایید، کار به اتمام می‌رسد در غیر این صورت به هیات نظارت مرکزی اعلام شده و جای نگرانی وجود ندارد.

 

وی اضافه کرد: برخلاف پیش‌بینی‌های معاندین مبنی بر عدم مشارکت و حضور مردم، شاهد حضور مردم پای صندوق‌های رای بودیم و نتیجه خوبی نیز حاصل شد.

 

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: از یک روز بعد از انتخابات شمارش آرای شوراها آغاز شد و آرای دستی، الکترونیکی و صندوق‌های سیار با حضور هیات نظارت و اجرایی شمارش شد، شمارش آرا و تطبیق صورت‌جلسات تا حدود ظهر سه‌شنبه طول کشید و با اعلام فرماندار نتایج وارد سیستم وزارت شد.

 

وی بیان کرد: برخی دوستان تاکید داشتند باید بازنگری توسط هیات نظارت انجام شود و دوباره از شب سه‌شنبه تا صبح پنج‌شنبه هیات نظارت صورت‌جلسات را بررسی و برخی صندوق‌ها را بازخوانی کرد و صبح پنج‌شنبه هیات نظارت و اجرایی صورت‌جلسات را تنظیم و نتیجه اعلام شد اما اعتراضاتی وارد شد.

 

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه مردم باید قانون را ملاک قرار دهند و هر کاندیدایی تصور نکند تخلف شده اما حتما به شکایات رسیدگی خواهد شد ابراز کرد: از اقوام بختیاری و لر سه نفر، قوم عرب سه نفر و اقوام دیگر هفت نفر انتخاب شدند که این دوره تابع لیست سراسری بود.

 

کد خبر 1070632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha