اقدامات جهادی امام جمعه بابلسر در نوارساحلی بابلسر الگوگیری شود

سردار میرزایی با اشاره به این که چنین اقدامات متنوع و جذاب فرهنگی و تبلیغی که طلاب جهادی در بابلسر انجام می دهند کمتر در سواحل دریا برگزار شده است، گفت:اقدامات جهادی امام جمعه بابلسر در نوارساحلی بابلسر باید الگوگیری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار«مرتضی میرزایی» امروز(۶تیر) در همایش ساماندهی سواحل، جنگل و تفرجگاه‌های استان مازندران بیان کرد: ۴۳ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد و ما همچنان در بحث حجاب و عفاف شاهد مشکلاتی هستیم، همان‌هایی که مانتو را مد کردند کار را به جایی رساندند که سال به سال مانتو کوتاه‌تر می‌شود‌‌.

 

 فرمانده نیروی انتظامی مازندران افزود: در ارتباط با انجام کار فرهنگی در رابطه با عفاف و حجاب نباید اینگونه تصور شود که چند دستگاه مسئولیت دارند بلکه این وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی است که در رابطه با اجرای کار فرهنگی تلاش کنند.

 

سردار میرزایی یادآور شد: در استان بسیاری از امور انجام شده که جواب داده، همانند اقدامات امام جمعه بابلسر که در نوار ساحلی کار جهادی کرده است، خروجی مثبت خستگی را از تن به در می کند، در بخش کار فرهنگی اگر همه با هم کار نکنیم کار بی‌اثر می‌ماند.

 

وی اذعان کرد: یک مورد طرح در ساری دست بچه‌های سپاه است کمترین مشکلات و درگیری را شاهدیم چرا الگو نگیریم، پارسال روز تاسوعا اوضاع خوب نبود یک سری افتادند در سواحل هر کاری دلشان می‌خواست انجام دادند، چرا کار نکنیم، دل به کار بدهیم تا با همراهی حل شود.

 

سردار میرزایی با اشاره به این که چنین اقدامات متنوع و جذاب فرهنگی و تبلیغی  که طلاب جهادی در بابلسر انجام می دهند کمتر در سواحل دریا برگزار شده است، خاطرنشان کرد: علیرغم همه محدودیت ها و مشکلات موجود تعدادی از طلاب جوان با همراهی امام جمعه بابلسر پیشگام برای انجام کار فرهنگی در سواحل دریا هستند شایسته است.

کد خبر 1070680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha