مدیریت بهینه اوقات فراغت از اهمیت ویژه ای برخوردار است

جوانمرد گفت: مدیریت بهینه اوقات فراغت در آموزش و تکامل حیات مادی و‌معنوی هر فرد تاثیر مستقیم دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «احمد جوانمرد» در هفتاد و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه که صبح روز یکشنبه (6تیرماه) با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان زرندیه در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، گفت: اوقات فراغت فرصتی طلایی است که با مدیریت بهینه آن می توان زمینه رشد وبالندگی افراد را فراهم کرد.

 

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه افزود: افرادی که اوقات فراغت مفید ومطلوبی دارند، هم از لحاظ اقتصادی بازده بهتری دارند و هم طول عمر بیشتری دارند.

 

وی خاطر نشان کرد: استفاده بهینه از اوقات فراغت نه تنها بر زندگی فرد، بلکه برجامعه هم تاثیر مثبت خواهد گذاشت.

 

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان زرندیه برنامه های اوقات فراغت را فعالیتی عنوان کرد که فرد آن را آزادانه انتخاب کرده و نه از روی اجبار و به دلایل ابزاری انتخاب کرده باشد.

 

این مقام مسئول اوقات فراغت را به تمام اوقات شبانه روز، تمام ایام هفته و فصول سال تعمیم داده و ادامه داد: مدیریت بهینه اوقات فراغت در آموزش و تکامل حیات مادی و‌معنوی هر فرد تاثیر مستقیم دارد.

 

در ادامه اعضا جلسه شورای فرهنگ عمومی و میهمانان جلسه( مسئول فنی وحرفه ای و مسئول کمیسیون بانوان و خانواده شهرستان)به ارائه نقطه نظرات خویش در خصوص دستور جلسه پرداختند.

 

برگزاری اردوهای جهادی با مسئولیت و هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی، فنی و حرفه ای و بسیج و برنامه ریزی برای پر کردن اوقات فراغت در  طول سال توسط دستگاههای مرتبط و ارائه گزارش عملکرد به فرمانداری، مصوبات جلسه هفتاد و هشتم شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه بود.

کد خبر 1070687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha